#1
Goedemiddag,
Ik lees net een beetje het speed sub-forum door en ik weet niet meer hoe of wat.
In verschillende topics werd gezegd dat een dosering van .25 gram genoeg is om een avondje hard van te gaan. Ook las ik dat mensen van .25 gram 2 of soms meer dagen helemaal niet konden slapen.
Ik heb gister samen met een vriend pep gebruikt. Dit was mijn 3e keer pep gebruiken. Ik ben nog niet zo ervaren. Ook was dit de 1e keer dat ik niet dronken was voordat ik mijn eerste lijn nam.
Wij hadden samen 1.5 gram "Appeltjes" pep. Altans dat is hoe de dealer het noemde. Vast een verkoop praatje ofzo. Het was een klein beetje roze en hij zei dat hij het op 72% had laten testen.
Die avond hebben wij samen in een periode van ongeveer 3 uur alles opgemaakt. Ik weet bijna zeker dat we allebij evenveel hebben genomen aangezien we steeds tegerlijkertijd sleuteltjes of lijntjes namen. Nou stond ik wel strakker dan de vorige keren omdat deze speed wel even wat puurder was. Maar ik heb geen seconde het idee gehad dat ik te hard ging. Dit was juist de leukste ervaring die ik ooit met pep heb gehad. We wilden eigenlijk nog meer halen. Maar omdat het al laat was besloten we toch maar uit te spacen in de hoop dat we nog enigzins konden slapen. We hebben dus pp .75 gram genomen.
Toen ik rond half 5 thuis was ben ik maar gaan proberen te slapen. Maar helaas, weer geen succes.
Nou vraag ik mijzelf af of ik er goed tegen kan? Dat lijkt mij namenlijk heel raar aangezien ik pas 18 ben en dit pas mijn 3e keer pep was. Of heb ik onweis veel geluk gehad dat ik niet voor de rest van de week strak sta.
Ik vind het maar raar. Mensen van 2 keer mijn leeftijd. Veel meer ervaring met pep. Die op .25 gram een hele nacht door kunnen gaan en als nog 2 nachten wakker liggen. Ook las ik in die threads dat de pep die ze hadden verschilde rond de 45-60%.
Ik ben wel al de hele dag aan het kauwen, maar dat heb ik eigenlijk altijd tot wel 2-3 dagen na de avond dat ik heb gebruikt. Ook lijkt het alsof mijn joystick nog steeds met het uur kleiner word. Maar toch weet ik zeker dat de pep uit mijn lichaam is. Omdat ik net een pizza naar binnen heb gewerkt alsof mijn leven er vanaf hing. Ik kreeg rond 7 uur 's ochtends ineens hele erge trek. En pep staat er toch juist om bekend dat het je eetlust wegneemt?
Nogmaals, ik heb eigenlijk de ballen verstand van pep. Maar dit las ik in het forum en ik schrok een beetje.
Ohja, misschien ook handig om te weten.
We zijn beide 18, wegen beide rond de 75 kilo en zijn beide zo'n 1 meter 96.
Alvast bedankt!
Ik lees net een beetje het speed sub-forum door en ik weet niet meer hoe of wat.
In verschillende topics werd gezegd dat een dosering van .25 gram genoeg is om een avondje hard van te gaan. Ook las ik dat mensen van .25 gram 2 of soms meer dagen helemaal niet konden slapen.
Ik heb gister samen met een vriend pep gebruikt. Dit was mijn 3e keer pep gebruiken. Ik ben nog niet zo ervaren. Ook was dit de 1e keer dat ik niet dronken was voordat ik mijn eerste lijn nam.
Wij hadden samen 1.5 gram "Appeltjes" pep. Altans dat is hoe de dealer het noemde. Vast een verkoop praatje ofzo. Het was een klein beetje roze en hij zei dat hij het op 72% had laten testen.
Die avond hebben wij samen in een periode van ongeveer 3 uur alles opgemaakt. Ik weet bijna zeker dat we allebij evenveel hebben genomen aangezien we steeds tegerlijkertijd sleuteltjes of lijntjes namen. Nou stond ik wel strakker dan de vorige keren omdat deze speed wel even wat puurder was. Maar ik heb geen seconde het idee gehad dat ik te hard ging. Dit was juist de leukste ervaring die ik ooit met pep heb gehad. We wilden eigenlijk nog meer halen. Maar omdat het al laat was besloten we toch maar uit te spacen in de hoop dat we nog enigzins konden slapen. We hebben dus pp .75 gram genomen.
Toen ik rond half 5 thuis was ben ik maar gaan proberen te slapen. Maar helaas, weer geen succes.
Nou vraag ik mijzelf af of ik er goed tegen kan? Dat lijkt mij namenlijk heel raar aangezien ik pas 18 ben en dit pas mijn 3e keer pep was. Of heb ik onweis veel geluk gehad dat ik niet voor de rest van de week strak sta.
Ik vind het maar raar. Mensen van 2 keer mijn leeftijd. Veel meer ervaring met pep. Die op .25 gram een hele nacht door kunnen gaan en als nog 2 nachten wakker liggen. Ook las ik in die threads dat de pep die ze hadden verschilde rond de 45-60%.
Ik ben wel al de hele dag aan het kauwen, maar dat heb ik eigenlijk altijd tot wel 2-3 dagen na de avond dat ik heb gebruikt. Ook lijkt het alsof mijn joystick nog steeds met het uur kleiner word. Maar toch weet ik zeker dat de pep uit mijn lichaam is. Omdat ik net een pizza naar binnen heb gewerkt alsof mijn leven er vanaf hing. Ik kreeg rond 7 uur 's ochtends ineens hele erge trek. En pep staat er toch juist om bekend dat het je eetlust wegneemt?
Nogmaals, ik heb eigenlijk de ballen verstand van pep. Maar dit las ik in het forum en ik schrok een beetje.
Ohja, misschien ook handig om te weten.
We zijn beide 18, wegen beide rond de 75 kilo en zijn beide zo'n 1 meter 96.
Alvast bedankt!