Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHeb ik teveel pep gebruikt?

Heb ik teveel pep gebruikt?

11 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
G
GuusKomNaarHuusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Goedemiddag,

Ik lees net een beetje het speed sub-forum door en ik weet niet meer hoe of wat.
In verschillende topics werd gezegd dat een dosering van .25 gram genoeg is om een avondje hard van te gaan. Ook las ik dat mensen van .25 gram 2 of soms meer dagen helemaal niet konden slapen.

Ik heb gister samen met een vriend pep gebruikt. Dit was mijn 3e keer pep gebruiken. Ik ben nog niet zo ervaren. Ook was dit de 1e keer dat ik niet dronken was voordat ik mijn eerste lijn nam.
Wij hadden samen 1.5 gram "Appeltjes" pep. Altans dat is hoe de dealer het noemde. Vast een verkoop praatje ofzo. Het was een klein beetje roze en hij zei dat hij het op 72% had laten testen.

Die avond hebben wij samen in een periode van ongeveer 3 uur alles opgemaakt. Ik weet bijna zeker dat we allebij evenveel hebben genomen aangezien we steeds tegerlijkertijd sleuteltjes of lijntjes namen. Nou stond ik wel strakker dan de vorige keren omdat deze speed wel even wat puurder was. Maar ik heb geen seconde het idee gehad dat ik te hard ging. Dit was juist de leukste ervaring die ik ooit met pep heb gehad. We wilden eigenlijk nog meer halen. Maar omdat het al laat was besloten we toch maar uit te spacen in de hoop dat we nog enigzins konden slapen. We hebben dus pp .75 gram genomen.
Toen ik rond half 5 thuis was ben ik maar gaan proberen te slapen. Maar helaas, weer geen succes.
Nou vraag ik mijzelf af of ik er goed tegen kan? Dat lijkt mij namenlijk heel raar aangezien ik pas 18 ben en dit pas mijn 3e keer pep was. Of heb ik onweis veel geluk gehad dat ik niet voor de rest van de week strak sta.

Ik vind het maar raar. Mensen van 2 keer mijn leeftijd. Veel meer ervaring met pep. Die op .25 gram een hele nacht door kunnen gaan en als nog 2 nachten wakker liggen. Ook las ik in die threads dat de pep die ze hadden verschilde rond de 45-60%.
Ik ben wel al de hele dag aan het kauwen, maar dat heb ik eigenlijk altijd tot wel 2-3 dagen na de avond dat ik heb gebruikt. Ook lijkt het alsof mijn joystick nog steeds met het uur kleiner word. Maar toch weet ik zeker dat de pep uit mijn lichaam is. Omdat ik net een pizza naar binnen heb gewerkt alsof mijn leven er vanaf hing. Ik kreeg rond 7 uur 's ochtends ineens hele erge trek. En pep staat er toch juist om bekend dat het je eetlust wegneemt?

Nogmaals, ik heb eigenlijk de ballen verstand van pep. Maar dit las ik in het forum en ik schrok een beetje.

Ohja, misschien ook handig om te weten.
We zijn beide 18, wegen beide rond de 75 kilo en zijn beide zo'n 1 meter 96.

Alvast bedankt!
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je echt 72% pep had, zou je praktisch in het ziekenhuis liggen van 750mg. Laat je pep zelfs eens testen en kom tot de conclusie dat je dealer loopt te lullen. :wink:
G
GuusKomNaarHuusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Fool zei:
Als je echt 72% pep had, zou je praktisch in het ziekenhuis liggen van 750mg. Laat je pep zelfs eens testen en kom tot de conclusie dat je dealer loopt te lullen. :wink:
Klik om te vergroten...

Ah oke.
Maar is 750mg van zegmaar "gemiddelde" pep veel voor hoe oud ik ben en met mijn weinig ervaring.
Want als dat zo is moet ik ff heel goed op gaan passen voordat ik voor altijd strak door het leven ga.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat valt nogal lastig te zeggen omdat je niet echt "gemiddelde pep" hebt, je krijgt in ieder geval óf veel amfetamine óf veel versnijdingsmiddelen binnen. Als je je pep eventjes laat testen weet je zeker wat je aan het doen bent. :)
G
GuusKomNaarHuusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Fool zei:
Dat valt nogal lastig te zeggen omdat je niet echt "gemiddelde pep" hebt, je krijgt in ieder geval óf veel amfetamine óf veel versnijdingsmiddelen binnen. Als je je pep eventjes laat testen weet je zeker wat je aan het doen bent. :)
Klik om te vergroten...

Bedankt voor de info.
Is het trauwens ook verstandig of zelfs mogenlijk om tijdens het gebruiken aan te voelen of je meer nodig hebt of niet. Of kan het ineens zo zijn dat je denk niet hard genoeg te gaan, nog een lijn(tje) neemt en vervolgens schuimbekkend op de grond ligt? Ik heb altijd het idee gehad dat ik er "verandwoord" mee om ging.

En om het even ongemakkelijk te maken. Maar dit is wel van groot belang.
Heb je enig idee wanneer mijn nu hele kleine vriend weer mijn oude vertrouwde grote vriend word?

Nogmaals bedankt! Ik leer hier erg veel van!
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja, als je een beetje weet wat voor effect je wilt kun je best aan gaan voelen of je meer moet snuiven of dat je wel strak genoeg staat. Je valt echt niet 'zomaar' om. Of je verantwoord mee omgaat zou ik zo niet kunnen zeggen, dat ligt aan heel veel factoren. Maar vaak als je je er een beetje druk om maakt en je dit soort vragen stelt zit het wel snor :wink:

Dat zal waarschijnlijk niet héél lang duren. Vaak blijft hij(afhankelijk van de hoeveelheid) één of meerdere dagen in zn schulp gekropen. Maak je d'r niet te druk over, dat komt vanzelf wel weer goed. :wink:

Geen probleem hoor, juist goed dat je de dingen vraagt die je niet zeker weet! :)
G
GuusKomNaarHuusLid
01-01-2024, 00:00
#7
Fool zei:
Ja, als je een beetje weet wat voor effect je wilt kun je best aan gaan voelen of je meer moet snuiven of dat je wel strak genoeg staat. Je valt echt niet 'zomaar' om. Of je verantwoord mee omgaat zou ik zo niet kunnen zeggen, dat ligt aan heel veel factoren. Maar vaak als je je er een beetje druk om maakt en je dit soort vragen stelt zit het wel snor :wink:

Dat zal waarschijnlijk niet héél lang duren. Vaak blijft hij(afhankelijk van de hoeveelheid) één of meerdere dagen in zn schulp gekropen. Maak je d'r niet te druk over, dat komt vanzelf wel weer goed. :wink:

Geen probleem hoor, juist goed dat je de dingen vraagt die je niet zeker weet! :)
Klik om te vergroten...

Om nog maar even vervelend te zijn. Heb je enig idee hoeveel % er in deze pep zat? (Niet dat je een pep expert bent, maar je hebt duidelijk veel meer ervaring/verstand dan ik)
Ook wil ik graag weten of er een duidelijke aanweizing is dat de pep uit je lichaam is.
Want na geen oog dicht te doen vannacht kreeg ik rond 7 uur enorme trek. Maar toen ik in de spiegel keek, leek het alof ik maar een klein tikje tegen m'n achterhoofd hoefte te geven en allebij m'n oogballen lagen in de WC. Of heeft het er helemaal niks mee te maken hoe je er uitziet?

Ohja, nog 1 laatste dan.
Wat zijn veel voorkomende middelen waarmee pep word versneden. Ik hoorde dat caffeine veel word gebruikt. Maar zijn ook andere middelen populair?

Nogmaals, bedankt!
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#8
GuusKomNaarHuus zei:
Om nog maar even vervelend te zijn. Heb je enig idee hoeveel % er in deze pep zat?
Klik om te vergroten...
Dat is echt héél lastig te schatten, kun je beter gewoon langs het testcentrum brengen, dat is gratis, anoniem en levert zekerheid op. :)

Ook wil ik graag weten of er een duidelijke aanweizing is dat de pep uit je lichaam is.
Want na geen oog dicht te doen vannacht kreeg ik rond 7 uur enorme trek. Maar toen ik in de spiegel keek, leek het alof ik maar een klein tikje tegen m'n achterhoofd hoefte te geven en allebij m'n oogballen lagen in de WC. Of heeft het er helemaal niks mee te maken hoe je er uitziet?
Klik om te vergroten...
Het zal best een aantal dagen duren voordat álle amfetamine uit je lichaam is, de halfwaardetijd(tijd waarin de dosering door de helft gaat) is 9-14 uur, dus na 18-28 uur is er nog een kwart van de originele dosering in je lichaam en na 27-42 uur heb je nog 1/8ste in je lichaam. Daarnaast zal je lichaam er ook slechter uitzien door slaap en/of eetgebrek en zijn dat dus geen harde 'maatstaven'.

Ohja, nog 1 laatste dan.
Wat zijn veel voorkomende middelen waarmee pep word versneden. Ik hoorde dat caffeine veel word gebruikt. Maar zijn ook andere middelen populair?
Klik om te vergroten...
Het is maar net hoe creatief je dealer is, het meest voorkomend zijn volgens mij stoffen als glucose, cafeïne, vitamine C en mannitol (en eventueel ephedrine?), pin me hier alleen niet op vast. In principe kan het met alles versneden worden, dus ook hier heb je geen zekerheid door. :)
G
GuusKomNaarHuusLid
01-01-2024, 00:00
#9
@Fool

Als laatste wilde ik graag nog 1 ding weten. Daarna mag je er geld voor gaan vragen haha.
Is het normaal dat het kauwen lang aan houd.
Tijdens het gebruiken van speed kauw ik eigenlijk helemaal niet.
Maar soms tot wel 2-3 dagen erna zit is als een gek te kauwen.
Het is niet erg, ik doe het gelukkig ook niet in m'n slaap en bijt het binnenste van m'n mond ook niet kapot. Maar aangezien ik naast mijn school achter de kassa werk. Kan ik me voorstellen dat het toch wel een beetje raar is. Zijn er trucjes/middeltjes om dit te voorkomen/verminderen. Of word het toch maar op kauwgom kauwen om het een beetje te verbergen. :P
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#10
Haha, blijf rustig vragen hoor. :P

Ja, dat is best normaal. De één heeft er wat meer last van dan de ander, trucje is proberen erop te letten en je kaken in de gaten te houden. Hoe meer kauwgum je gebruikt, hoe meer je 'blijft' kauwen. Zo kun je jezelf 'aanleren' minder te kauwen. :)
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Je kan ook magnesium tabletten nemen tegen het kauwen, dan schijnt een spier ontspanner te zijn.
l
lsdliciousLid
01-01-2024, 00:00
#12
leipebaviaan zei:
Je kan ook magnesium tabletten nemen tegen het kauwen, dan schijnt een spier ontspanner te zijn.
Klik om te vergroten...

werkt ook niet voor alle mensen denk ik gebruikte er ook en veranderde niet maat van me werkte het dan weer wel.
zou gewoon doen wat fool zeg erop letten na een tijdje leer je niet meer te bijten zoniet dan zou ik iets tussen je tanden houden dat je ze niet aan gort schuurt

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."