Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsgoede speed

goede speed

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
s
spacepackyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,

Ik zal mij even voorstellen. Ik ben Jeffrey, 25 jaar en ik hou wel vam dit goddelijke spul! Echter ben ik allergisch voor caffeine en dat is hier in rotterdam zowat het hoofdbestanddeel ; (. Mocht ik wat caffeine binnen krijgen zwellen met luchtwegen op met alle gevolgen van dien. Nou heb ik de afgelopen jaren gelukkig 73% (jaja, getest) weten te bemachtigen. Nou had ik vorige week wat met caffeine, ik heb het 5x gewassen met droge aceton en de uitslag was nog steeds positief op caf (19%). Ik heb me netjes aan de werkwijze gehouden. Is er eem andere methode, of heeft iemand andere suggesties; )?

Gr
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat is de exacte stofnaam die op je fles aceton staat?
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#3
hoeveel aceton op welke temperatuur heb je gebruikt? je moet wel genoeg ml aceton per gram caffeine gebruiken om het 1,5 keer op te kunnen lossen op zijn minst. de oplosbaarheid neemt toe met de temperatuur, maar kijk wel uit dat je niet teveel in de dampen staat, en al helemaal geen open vuur gebruiken.

hier heb je een link waarmee je er wel uit zal komen. meeste oplosmiddelen zijn erg makkelijk verkrijgbaar. let wel op dat ze niet ook je pep oplossen, anders raak je wat kwijt.

http://www.scielo.org.ar/scielo.php?pid ... ci_arttext

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."