#1
ooscaar zei:Als je er nu mee doorgaat, is de kans vrij groot dat je de rest van je leven een pepverslaafde zal zijn. Dat is niet echt het bestaan waar je op zit te wachten lijkt me zo. Nu is stoppen nog relatief makkelijk: na twee à drie weken moet je echt wel weer volledig de oude zijn lijkt me. Aan de hand van jouw beschrijving lijkt het me verstandig om pep helemaal links te laten liggen.
Thanks Ooscaar, ik had ook niet verwacht dat het zo'n enorme invloed zou hebben. Mja, hé t blijven hard drugs.
Het afvallen ging prima, ik was super energiek, geen angsten meer die mij normaal belemmeren, alles ging van een leien dakje. Fantastische dagen hebn ik gehad.
Maar deze kater.. ik ben er nog steeds niet over heen. Ik slaap inmiddels wel beter, ik laat ze ook staan. Maar de depressieve ondertoon blijft nog, en dat ken ik niet van mezelf.
Het gaat dus idd nu langzaam beter maar ik voel dat ik mijn grenzen te ver heb opgezocht.
Ik vreet als een malle, voel me lichamelijk ergens nog altijd moe en uitgeput.
Of zit dat tussen mijn oren?
Voel me gewoon niet oké, grenzen zijn erg vervaagd merk ik.
Dusja, gewoon laten liggen is het beste.
