#1
Hoihoi
Ik heb nu een weekend of 4/5 beide dagen aardig wat speed gesnoven in een club. Er werd dus zeker veel gestampt (zeg maar van 22:00 tot 08:00). Tot mijn schrik ben ik echt heeeel wat kilos kwijt. Ik ben in die 4 weken van 69 kilo naar 54 kilo gegaan. Dit vond ik erg verontrustend aangezien dat dus ongeveer 20% is.
Mijn vraag is of dit normaal is en of jullie tips hebben om die kilo's weer er bij te krijgen. Ik ga sowieso komende maand even niets meer pakken.![:)]()
Ik heb nu een weekend of 4/5 beide dagen aardig wat speed gesnoven in een club. Er werd dus zeker veel gestampt (zeg maar van 22:00 tot 08:00). Tot mijn schrik ben ik echt heeeel wat kilos kwijt. Ik ben in die 4 weken van 69 kilo naar 54 kilo gegaan. Dit vond ik erg verontrustend aangezien dat dus ongeveer 20% is.
Mijn vraag is of dit normaal is en of jullie tips hebben om die kilo's weer er bij te krijgen. Ik ga sowieso komende maand even niets meer pakken.