Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRaar gevoel..

Raar gevoel..

10 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoe voelt je arm aan ? Tintelingen , pijnen (steken/krampen etc) minder gevoel in de hele of delen van de arm ?

Dit is een vraag die ik zelf aan de huisarts zou stellen.

Je hebt toch altijd dezelfde speed?
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#2
PsyTekZ zei:
Zou es langs de huisarts langs gaan...
Klik om te vergroten...
Ja als het blijft aan houden ga ik dat doen..
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zou es langs de huisarts langs gaan...
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dan zal het liggen aan overmatig speed gebruik.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Tijdloos zei:
Hoe voelt je arm aan ? Tintelingen , pijnen (steken/krampen etc) minder gevoel in de hele of delen van de arm ?

Dit is een vraag die ik zelf aan de huisarts zou stellen.

Je hebt toch altijd dezelfde speed?
Klik om te vergroten...
Kan gevoel niet echt beschrijven..maar heb de laatste dage wel veel gebruikt..nee heb niet altijd dezelfde speed..
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Dunnetjess33 zei:
Dan zal het liggen aan overmatig speed gebruik.
Klik om te vergroten...
Maar denk dat mijn speed versnede is mee caffeine kan het ook daar aan ligge.?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb geen verstand van speed maar dat lijkt me wel.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8
lotske1984- zei:
maar heb de laatste dage wel veel gebruikt..
Klik om te vergroten...

Dit
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#9
Misschien is het je hart, misschien heb je gewoon te lang in een ongemakkelijke houding gezeten of te weinig gegeten.

https://www.hartstichting.nl/beroerte/herkennen-signalen zei:
De 3 meest voorkomende signalen bij een beroerte zijn:
  1. Scheve mond: de mondhoek hangt plotseling naar beneden.
  2. Verwarde spraak: Iemand praat ineens verward of kan de woorden moeilijk uitspreken.
  3. Lamme arm: Plotseling ontstaat er krachtsverlies of verlamming
Klik om te vergroten...

https://www.hartstichting.nl/hartziekten/angina-pectoris zei:
Wanneer klachten?
In de beginfase van angina pectoris treden de klachten vooral op als het hart zich harder moet inspannen dan normaal. Dit komt omdat het hart dan meer zuurstof nodig heeft, zoals bij:

  • lichamelijke inspanning of sport
  • heftige emoties
  • het verwerken van een zware maaltijd
  • overgang van een warme naar een koude omgeving
Welke klachten?
Het is moeilijk te omschrijven wat je voelt bij een aanval van angina pectoris. Het is een pijnlijk, onprettig gevoel op de borst.

Signalen van angina pectoris zijn:

  • een beklemmende, drukkende of benauwende pijn midden in de borst
  • uitstralende pijn naar de onderkaak, hals, schouderbladen, armen, rug of maagstreek
  • zweten en misselijkheid
Een aanval van angina pectoris trekt meestal na enkele minuten rust weg.

De signalen kunnen ook minder duidelijk zijn:
  • abnormale moeheid
  • kortademigheid
  • duizeligheid
  • slecht slapen
Deze atypische signalen komen vaker voor bij vrouwen, ouderen en mensen met diabetes. Overleg bij twijfel altijd met de huisarts of medisch specialist als u pijnklachten of andere signalen heeft die met het hart te maken kunnen hebben.
Klik om te vergroten...
Het zou best mogelijk kunnen zijn dat je de signalen van Angina Pectoris verklaart met je pep gebruik. Misschien is het alleen daarom al een goed idee om toch even naar je hart te laten kijken. :wink:
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Fool zei:
Misschien is het je hart, misschien heb je gewoon te lang in een ongemakkelijke houding gezeten of te weinig gegeten.

Het zou best mogelijk kunnen zijn dat je de signalen van Angina Pectoris verklaart met je pep gebruik. Misschien is het alleen daarom al een goed idee om toch even naar je hart te laten kijken. :wink:
Klik om te vergroten...

Ik had meer een verzwaarde arm precies..mss verlaming..daarom dat ik vandaag veel geslape heb..en pas tege de avond aan en paar lijntjes..klachte heb ik nu nimmer in mijn arm..almaar goed..maar ik ga 1 van de dage toch maar eens naar de dokter..
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#11
ik heb al paar dage raar gevoel aan linker arm..zou het aan mijn hart kunne ligge en de speed.?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."