Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWitte-Bruine Crystal Meth badge

Witte-Bruine Crystal Meth badge

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
C
ColdwaverLid
01-01-2024, 00:00
#1
Via via heb ik een anderhalve gram Methamfetamine weten te bemachtigen, een vriend van een vriend had het spul ergens online besteld, maar durfde het uiteindelijk niet te gebruiken en zodoende.

Maar, dit is dus het rare :

21291597_10155053102463667_370427698_n.jpg

Het ziet er echt uit als fijne Methamfetamine kristallen, maar om een of andere reden is ongeveer de helft van het spul lichtbruin, en de rest is spierwit.

Wat is de verklaring hiervoor?
M
MDMAapLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi Coldwaver,

Dat komt omdat de witte Sunil versneden is met lichte basterdsuiker, maar waspoeder en voedingswaren eigenlijk niet goed mengen...

Nee, nu zonder gekkigheid: Dat weet ik niet, dat weet niemand hier. Als iemand beweert dat men het wél weet op basis van deze foto heet dat speculeren en dat is verboden op dit forum.

Laat het eventueel testen of gooi het bij twijfel weg. Meth lijkt mij persoonlijk net een sloot te ver om recreatief te gebruiken.

Good luck! :blush:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
MDMAap zei:
Dat komt omdat de witte Sunil versneden is met lichte basterdsuiker, maar waspoeder en voedingswaren eigenlijk niet goed mengen...
! :blush:
Klik om te vergroten...


:lolol:
C
ColdwaverLid
01-01-2024, 00:00
#4
MDMAap zei:
Hoi Coldwaver,

Dat komt omdat de witte Sunil versneden is met lichte basterdsuiker, maar waspoeder en voedingswaren eigenlijk niet goed mengen...

Nee, nu zonder gekkigheid: Dat weet ik niet, dat weet niemand hier. Als iemand beweert dat men het wél weet op basis van deze foto heet dat speculeren en dat is verboden op dit forum.

Laat het eventueel testen of gooi het bij twijfel weg. Meth lijkt mij persoonlijk net een sloot te ver om recreatief te gebruiken.

Good luck! :blush:
Klik om te vergroten...
Ik ben er zelf nooit actief op zoek naar geweest, dit is in feite puur toevallig gebeurd. Enkele jaren geleden heb ik ook via een goeie vriend uit Leipzig een monstertje gekregen van 100mg, nadien nooit meer gedaan tot nu.

Ik moet er wel bij zeggen dat deze badge van dezelfde persoon komt die het samen met een zakje Ketamine van topkwaliteit had weggegeven aan mijn vriend, al is dat natuurlijk geen maatstaf..
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Coldwaver zei:
Wat is de verklaring hiervoor?
Klik om te vergroten...
Dat weet niemand hier... Speculeren doen we hier niet aan omdat het nutteloos en zelfs gevaarlijk kan zijn. De enige manier om te weten wat je hebt is het naar het testcentrum brengen. Wees blij dat dat überhaupt bestaat in Nederland, dus maak er dan ook gebruik van.

Dit topic gaat dicht, want speculeren willen we hier niet hebben.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."