Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZware maagklachten na speed

Zware maagklachten na speed

5 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb de nacht van zaterdag op zondag 4/ 5 puntjes speed genomen verdeeld over 7 uur tijd. Hierna heb ik ongeveer nog 6 a 7 puntjes ketamine genomen verdeeld over 8 uur.

Nu heb ik de helle zondag zo gezond mogelijk proberen te eten. 2 uur naar de ketamine 2 banaantje gegeten en 1 broodje met jam, heb een blikje energy en 2 glazen cola gedronken om me suikergehalte aan te vullen. En heb aardappels, groenten en veel gegeten als avond eten.

Nu heb ik vandaag ik 16:45 een grote bord nasi met saté saus gegeten en sindsdien heftige maagklachten.

- Gevoel hebben van kotsen zonder misselijk te zijn.
- Heftig brandende maagzuur
- Beetje een opgeblazen gevoel (alsof er veel lucht in je maag zit)
- Beetje kortademig

Nu heb ik al het een en ander op Google opgezocht, en daar komen mijn klachten overeen met een ontstoken maagslijmvlies. Ik denk alleen dat dit het niet is aangezien de klachten pas optraden na het avond eten vandaag.

Nu heb ik hiertegen genomen 1 maagbeschermers en 2 reni's. Hierdoor is de maagzuur volledig weggetrokken. Ik drink nu ook in kleine slokjes een glas melk en het kots gevoel lijkt weg te trekken, het opgeblazen gevoel lijkt ook iets weg te trekken.

Nu vraag ik me af wat dit zou kunnen zijn. Ik zat zelf te denken dat me maag nog van slag is van de speed, en dat me maag nu niet zo goed gekruid eten hendeld.

Zelf heb ik altijd al behoorlijk wat last gehad van maagzuur en de vorige 2 maanden werdt dat versterkt door naproxen. Ik rook ook en bijna dagelijks een joint.

Ik probeer naar de oorzaak en een oplossing te zoeken omdat dit geen pretje is. Hopelijk kunnen jullie me helpen.

-HardcoreGabber
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nasi of saté bedorven? Misschien word je gewoon ziek toevallig?
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
De Dunne zei:
Nasi of saté bedorven?
Klik om te vergroten...
Nog 3 anderen hebben het ook gegeten, die hoor ik er niet over. En al was het bedorven, dan had ik toch ook misselijk moeten zijn?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
HardcoreGabber zei:
Nog 3 anderen hebben het ook gegeten, die hoor ik er niet over. En al was het bedorven, dan had ik toch ook misselijk moeten zijn?
Klik om te vergroten...
Hoeft niet perse hoor. Ik zou het niet weten. Tis wel vervelend voor je. Misschien krijg je toevallig griep op buikgriep?
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het kan bij jou van veel afhangen, je voedselinname zoals de dunne zegt,
maar ik had omlangs twee soorten speed, noverbruggingspepje tot ik men goede had die minder puur was
en dan de uberpure as good as it gets pep ,
ik neem vrjwel altijd bommen, met de pure van men vast adres never ever zuurklachten
de lichtere verontreinigde pep deed me naar de rennies grijpen en met men vuist ballend die snertprutsdealer vervloeken.
Dus maagzuurklachten kan met onzuivere pep te zien hebben.
Test es met puur spul moest jet ooit nog es doen, heb jet dan weer dan ben jer te gevoelig voor en is de schade de roes niet waard.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#6
HardcoreGabber zei:
Zelf heb ik altijd al behoorlijk wat last gehad van maagzuur en de vorige 2 maanden werdt dat versterkt door naproxen. Ik rook ook en bijna dagelijks een joint.
Klik om te vergroten...
Dat lijkt me vrij duidelijk toch? Dit is dé manier om jezelf een maagzweer cadeau te doen, je maagwand is helemaal niet bestand tegen dagelijks NSAID's slikken. Als je op een geïrriteerde maag dan ook nog pep gaat gooien snap ik best dat je er last van kreeg.

Hiervoor moet je zsm naar de huisarts heen, sommige (bacteriële) maagzweren kunnen dodelijk zijn als ze niet juist behandeld worden. Ook als je het idee hebt dat je klachten minder worden moet je er wel langs gaan! En als het kan zou ik tot dat bezoek in ieder geval geen naproxen/asperine/ibuprofen slikken, paracetamol kan wel.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."