Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed en voedsel

Speed en voedsel

5 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
T
ToetjesMonsterLid
01-01-2024, 00:00
#1
Broodje nutella met bekertje melk naar binnen forceren. Als zelfs dit niet lukt dan soep, vla of breakers. En ja zelfs die breaker kreeg ik een keer niet weg na een feestje (onder invloed van 4f though).
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Helaas, zoals elke drug heeft speed een groot nadeel.

Wat er gebeurt bij speed heb ik gemerkt is dat het honger zo wordt onderdrukt en afgestompt dat tijdens een speed-trip (wanneer de reserves worden aangesproken en voedsel juist nodig is) eten bijna onmogelijk lijkt. Wat je ook doet, je lichaam werkt niet mee.

Waar Cannabis je honger vergroot en eten over het algemeen lekkerder laat smaken doet speed het tegenovergestelde. MDMA zorgt ervoor dat het laatste wat je wilt een stuk voedsel is maar zelfs deze druk laat mij nog makkelijker eten dan zijn broertje speed.

Je keel is droog, je loopt maar te kauwen en te kauwen, maar je krijgt het niet weg. Zo'n ranzige klont brood die te groot is om door te slikken. Eten smaakt naar karton, de smaak is compleet weg. Maar toch voel je je zwak omdat je je voedingsstoffen niet voldoende aanvult. Je zit in limbo tussen honger lijden en eten, een eeuwige tweestrijd.

Ik vind vla en yoghurt goed werken. Soepen ook. Uiteraard ook zacht voedsel dat makkelijk te kauwen is.

Hoe gaan jullie hiermee om?
s
spoutLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tja, ik zeg toch volle melk gek.
Speed en eten: Vergeet het.
Melk is toch vol met alles wat een mens nodig heeft.
s
spoutLid
01-01-2024, 00:00
#4
Droog fucking brood naar binnen werken lukt je ook niet.
pasta met kaas saus. Glijdt lekker makkelijk lol.
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#5
spout zei:
Tja, ik zeg toch volle melk gek.
Speed en eten: Vergeet het.
Melk is toch vol met alles wat een mens nodig heeft.
Klik om te vergroten...

Mja het is beter dan water en in elk geval, maar het hangt af van de inspanning, prestatie die de pepgebruiker leverd.
Stel je gaat terrorhakken zoals ze het vroeger deden in de tunnel of terror,
schiet je aan eiwitjes te kort met enkel melk, het ontgift je ook wat, zoals vitamine c op pep,
Ga toch allemaal eens van die proteineshakes halen peppertjes, heb dit al vaak herhaald,
1 schepje is al gauw 25 gr eiwit, dan ga je alle esentiele lichamelijke functies en herstellingen kunnen laten gebeuren,
alsook het verlies van je spiermassa,(hart dus ook ) beperken.
Bcaa's zijn ook goed, die zorgen ervoor, en smaken trouwens lekker, dat je lichaam eerder cortisol afremt en gauwer je vet aanspreekt .
We willen toch niet met een auschwitzpostuur eindigen van het extreme bewegen op de pep, nu moet ik toegeven dat vooral men tongspier het meeste werk aflevert op de pep,
of men handspieren in het uittypen van lange, belangrijke (op het moment) teksten.

edit : tongspier van het speedlullen en wauwelen hee, was geen overbodige vieze opmerking, heb daar al het goud in behaald.
In de gore praat, kijk eens hoe beschaafd ik kan praten, bang als ik ben van de geesten die uncle scrooge ook een lesje kwamen leren de avond voor kerst.
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#6
spout zei:
Droog fucking brood naar binnen werken lukt je ook niet.
pasta met kaas saus. Glijdt lekker makkelijk lol.
Klik om te vergroten...

Klopt of zo van die italiaanse ovenschotels, zelfs met veel pep op, glijd dat men keeltje binnen aan een snelheid van een olympisch alpineskieër, die atleet die in staat zou zijn die vergelijking van snelheid op juistheid in te schatten (en ook de metafoor een punt op tien te geven ) zou zich bij de adamsappel grijpen en die heen en weer bewegen vergaapt naar men geschrans en denkt jezus want nvarken. En het bordje 8 ophouden, maar daar zou nbeetje afgunst in meespelen, denk ik dan.

Net als die komen eten cheaters, die haat ik, hebben jullie dat ook hier in nederland het dagelijkse programma komen eten?
Een simpel maar uitgemelkt concept, 4 mensen koken voor elkaar, en de beste wint, ware het niet dat er natuurlijke via snode psychologische screening, een allegaartje
bij elkaar gezet wordt die sensatie opleverd.

met de standaardopstelling van een homo, een allochtoon, een blondine en een alpineskiër?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."