Tja, ik zeg toch volle melk gek.
Speed en eten: Vergeet het.
Melk is toch vol met alles wat een mens nodig heeft.
Mja het is beter dan water en in elk geval, maar het hangt af van de inspanning, prestatie die de pepgebruiker leverd.
Stel je gaat terrorhakken zoals ze het vroeger deden in de tunnel of terror,
schiet je aan eiwitjes te kort met enkel melk, het ontgift je ook wat, zoals vitamine c op pep,
Ga toch allemaal eens van die proteineshakes halen peppertjes, heb dit al vaak herhaald,
1 schepje is al gauw 25 gr eiwit, dan ga je alle esentiele lichamelijke functies en herstellingen kunnen laten gebeuren,
alsook het verlies van je spiermassa,(hart dus ook ) beperken.
Bcaa's zijn ook goed, die zorgen ervoor, en smaken trouwens lekker, dat je lichaam eerder cortisol afremt en gauwer je vet aanspreekt .
We willen toch niet met een auschwitzpostuur eindigen van het extreme bewegen op de pep, nu moet ik toegeven dat vooral men tongspier het meeste werk aflevert op de pep,
of men handspieren in het uittypen van lange, belangrijke (op het moment) teksten.
edit : tongspier van het speedlullen en wauwelen hee, was geen overbodige vieze opmerking, heb daar al het goud in behaald.
In de gore praat, kijk eens hoe beschaafd ik kan praten, bang als ik ben van de geesten die uncle scrooge ook een lesje kwamen leren de avond voor kerst.