Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed en maagproblemen

Speed en maagproblemen

6 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
S
SneeuwSnuiverLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb met speedgebruik vaak last van maagpijn of misselijkheid. Ik heb hier al last van sinds de eerst keer dat ik gebruikte.
De klachten beginnen meestal wanneer de speed een beetje begint uit te werken maar soms ook eerder al. Tijdens de hele speedkater heb ik er last van en dat kan vaak wel tien uur duren:(
Mijn speed is getest op 62% zuiver zonder versneidingsmiddel.

Ik snuif het altijd, heb nog nooit bommen geprobeerd omdat ik bang ben dat ik met bommen nog meer last van mijn maag zal krijgen.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben, en wat doe je om de klachten te verminderen?
Heeft het nog zin om de speed te wassen ondanks dat die zuiver uit de test gekomen is?
En is er echt een groot verschil tussen snuiven en bommen wat betreft maagklachten?

Alvast bedankt voor de reacties!

SneeuwSnuiver
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Meestal komt door een te lege maag. Eet wat, al is het maar een bakje yoghurt of wat fruit. Is lastig met speed maar het helpt wel.
Ook helpt het drinken van verse(!) gember thee.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je speed geen versnijdingsmiddelen bevat en maar 62% is dan zitten er nogal wat resten van het productieproces in. Doe mij dan maar liever speed van 73%.

Misschien wordt je wel misselijk van die restjes?
S
SneeuwSnuiverLid
01-01-2024, 00:00
#4
acht.zes zei:
Als je speed geen versnijdingsmiddelen bevat en maar 62% is dan zitten er nogal wat resten van het productieproces in. Doe mij dan maar liever speed van 73%.

Misschien wordt je wel misselijk van die restjes?
Klik om te vergroten...
Mijn vriend gebruikt diezelfde speed ook maar hij krijgt totaal geen last van maagklachten.
Volgens het testcentrum zaten er geen schadelijke stoffen in maar het zou natuurlijk kunnen dat mijn maag gevoeliger is voor productie resten.
Ik hoop dat de klachten zullen verminderen als ik de speed was.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Anders kan je ook omeprazol bij de huisarts vragen. Die hebben geheimplicht en als ze zo kunnen helpen zal een huisarts dat zo geven. Zorgt voor een beschermlaag in dee buikwand. Wat ik me kan voorstellen dat het dan veel prettiger is.

Maar gebruik met mate en eet en beweeg genoeg etc. Je kent het vast al.
Sterkte!
g
genk123Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Bij mij scheelt het altijd veel of ik goed heb gegeten en fit (uitgerust) ben. Ik ervaar dat speed dan pas echt goed werkt voor me zonder klachten. Ook drink ik af en toe een colaatje tussen door, geen idee of dit scheelt maar voor mijn gevoel is het altijd wel fijn. Kun je wel optijd pissen? Want dat kan natuurlijk ook een probleem zijn.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#7
genk123 zei:
Bij mij scheelt het altijd veel of ik goed heb gegeten en fit (uitgerust) ben. Ik ervaar dat speed dan pas echt goed werkt voor me zonder klachten. Ook drink ik af en toe een colaatje tussen door, geen idee of dit scheelt maar voor mijn gevoel is het altijd wel fijn. Kun je wel optijd pissen? Want dat kan natuurlijk ook een probleem zijn.
Klik om te vergroten...

Precies blijf zo gezond mogelijk leven
Sterkte dude!
Luister goed naar je lichaam.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."