Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsProblemen met snuifen

Problemen met snuifen

5 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik probeer al af en toe weer wat te snuiven, alleen dit levert mij een niesaanval.

Letterlijk 30c achter elkaar genist
En ik heb een volle neus, wanneer ik die snuit kom of thet meteen weer terug.

Iemand ervaring hiermee?
Of de reden hiervam weet?
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#2
Niet herkenbaar, maar ik kan je wel enkele tips geven (die je eigenlijk altijd in acht moet nemen, dus ook zonder neusproblemen.).

- na gebruik je neus spoelen met lauw water met een beetje zout erin;
- niet teveel snuiven: minder dan een gram;
- niet te vaak snuiven: niet elke week je neus erdoor belasten.
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zal die tips eens toepassen
AphexTwin zei:
Niet herkenbaar, maar ik kan je wel enkele tips geven (die je eigenlijk altijd in acht moet nemen, dus ook zonder neusproblemen.).

- na gebruik je neus spoelen met lauw water met een beetje zout erin;
- niet teveel snuiven: minder dan een gram;
- niet te vaak snuiven: niet elke week je neus erdoor belasten.
Klik om te vergroten...
Bedankt voor je reactie. ik snuif haast nooit sinds ik deze klachten kreeg.ov

Bommetjes zijn overheersend.
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#4
VlotteSpeed zei:
En ik heb een volle neus, wanneer ik die snuit kom of thet meteen weer terug.

Iemand ervaring hiermee?
Of de reden hiervam weet?
Klik om te vergroten...

Mogelijk heb je restjes achtergebleven speed in je neus.

Heb je vaak gesnoven? De ene neus is al gevoeliger dan de andere. Mss neemt je neusslijmvlies niet meer goed alles op?

Probeer eerst of je gebaat bent met spoelen met een zoutoplossing. Als dit onvoldoende helpt en er eventueel pijnklachten bijkomen, best de huisarts contacteren.
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#5
Snoof gister eergist
AphexTwin zei:
Mogelijk heb je restjes achtergebleven speed in je neus.

Heb je vaak gesnoven? De ene neus is al gevoeliger dan de andere. Mss neemt je neusslijmvlies niet meer goed alles op?

Probeer eerst of je gebaat bent met spoelen met een zoutoplossing. Als dit onvoldoende helpt en er eventueel pijnklachten bijkomen, best de huisarts contacteren.
Klik om te vergroten...
Bedankt, en dat heb ik inderdaad gedaan heb nu een neusspray voorgeschreven gekregen. tegen alergie hopen dat dat werkt :)
Nu ik goeie speed heb wil ik werken van lijnen ook wel meemaken.

Maar pas weer over 3/4 weken.
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#6
AphexTwin zei:
Mogelijk heb je restjes achtergebleven speed in je neus.

Heb je vaak gesnoven? De ene neus is al gevoeliger dan de andere. Mss neemt je neusslijmvlies niet meer goed alles op?

Probeer eerst of je gebaat bent met spoelen met een zoutoplossing. Als dit onvoldoende helpt en er eventueel pijnklachten bijkomen, best de huisarts contacteren.
Klik om te vergroten...
Misschien ligt het er ook wel aan dat mijn neus de zuiverheid niet gewend is, want ik heb hiervoorl altijd bagger gesnoven.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."