#1
Baal enorm
Hoi ,
Even kort gister 21uur laatste lijn op.vanaf gister ontzettend misselijk duizeligheid . heb denk ik stom gedaan gister was de pep nat dus dacht snel drogen . door op een lepel natte speed te leggen en boven een kaars gehouden. Speed werd hier niet droog door. Dus uiteinde gewoon uitgesmeerd. Ben bang dat met dat verwarmen dampen ziin vrij gekomen (methanol) naar mijn iedee heb ik de symptomen van een methanol vergifteging . wat denken de kenners . gebruik geruime tijd wekamine s ben dus bekend hier mee . ik vraag me af wel niet dokter . wil zelf echt niet . thanks alvast voor tips
Wil je uitsluiting: huisartsenpost.
Maar ik denk persoonlijk je het een beetje jezelf aan praat nu. Op speed worden je gedachten wat anders en soms kan je er paranoïde van gaan nadenken of denken dat je lichamelijk van alles mankeert. (Spreek uit ervaring)
Ik heb vaak zat speed laten drogen en mijn ogen werken gelukkig prima.
Oké thanksDus je bent aan de drugs gegaan terwijl je de verantwoordelijkheid had voor je kinderen?
Sjonge...
On:
Ik laat mijn natte ook drogen uitgestreken op een bordje in huis en heb nog nooit klachten gehad.
Ik denk niks aan de hand op misschien wat paranoia na. ( nou ja niks aan de hand, lijkt me geen goede omgeving voor kinderen)
Geen probleem man.Green thank heeft wel geholpen wat geruststelling
Laatste bericht was voor jou als reactieGeen probleem man.
Maar kinderen zijn bij oma zeg je??
Toch even een arts opzoeken nu,dan is alles uitgesloten en kan je mss nog beetje van je weekend genieten.
Succes!
Je weet nu wat je moet doen. Je kinderen zitten bij oma,dus die zitten goed. Als je echt denkt neer te gaan vallen dan bel je nu een arts van dienst, je zegt wat er gebeurt is (beetje overdrijven kan je altijd doen,nemen ze je sneller serieus) of je belt het ziekenhuis en laat je helpen. Die mensen gaan je echt niet raar aankijken hoor,die zien wel andere dingen, dus trek je dat maar niet te veel aan.Bedankt. Ben zo brak in zo een mate dat dit niet gewoon naar de klote is... Heb idd wat gegeten net FF in huis gelopen maar merk na geringde inspanning dat ik naar de vlakte ga .black out...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."