Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo. Ik gebruik wel is regelmatig drugs maar nooit overdreven en altijd wel kunnen slapen dag erna. Nu heb ik laats 5 dagen flink speed liggen snuiven met op dag 5 nog wat xtc (deze was 240mg). Nu ben ik gister morgen gestopt en had ik in de nacht met wat hulpmiddelen inslaap weten te vallen. Dit was gelukt en sliep als een blok. Nu is het 1 dag verder en wou nu ook slapen. Alleen als ik net inslaap wil vallen hoor ik enge dingen en kan ik niet bewegen voor een poos. Nu heb ik een temazepam gehad van 5mg en ging ik opnieuw proberen. Dit keer was het zelfs nog erger en hoorde ik een stem herhalen “jij bent bang he” en leek soms alsof er een windvlaag door me heen ging alsof iemand door me heen sloeg. Ik kan op dat moment niks bewegen behalve me vingers. Kan iemand mij uitleggen wat dit is en wat ik hier tegen kan doen?"