Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaarom speed?

Waarom speed?

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
g
gebruiker292744Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Waarom komt speed altijd nat voor? Waarom nooit droog zoals andere amfetamines? Heeft dit iets te maken met de chemische structuur? Blijft de speed zo langer houdbaar? Moet ik mijn natte speed die luchtdicht verpakt is openen en dan gaan drogen om het langer houdbaar te maken?
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Natte speed is het laatste stadium in het productieproces voordat het droge speed is, t enige dat er nog hoeft te gebeuren is drogen en dat kan de consument zelf wel, scheelt de producent weer n hoop werk.
Natte speed bewaart ook uitstekend, natte speed luchtdicht in de vriezer blijft jaren goed zonder enige kwaliteitsverlies. Droge speed is ook behoorlijk stabiel maar gaat toch wel heel langzaam in kwaliteit achteruit maar als je t goed opbergt is dat ook wel te verwaarlozen (buiten bereik van licht/lucht/hoge temperatuur en vocht houden)

Ik heb altijd klein voorraadje droge liggen maar de bulk van mijn speed ligt in de vorm van speedpasta veilig in de vriezer.
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#3
acht.zes zei:
buiten bereik van licht/lucht/hoge temperatuur en vocht houden)
Klik om te vergroten...
Ook buiten bereik van kinderen en huisdieren houden! :wink:
g
gebruiker292744Lid
01-01-2024, 00:00
#4
AphexTwin zei:
Ook buiten bereik van kinderen en huisdieren houden! :wink:
Klik om te vergroten...
Nee hoor kinderen geef ik liever melatonine of benzo's daar gaan ze minder druk van doen.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#5
En ik maar denken dat die katten van mij constant de gekke 5 minuten hebben met dat door het huis rennen en in de gordijnen hangen...
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#6
acht.zes zei:
door het huis rennen en in de gordijnen hangen...
Klik om te vergroten...
... en op de kleding van je gasten plassen ...:sweatsmile:
g
gebruiker292744Lid
01-01-2024, 00:00
#7
AphexTwin zei:
... en op de kleding van je gasten plassen ...:sweatsmile:
Klik om te vergroten...
Bij mij plassen de katten alleen op bed.
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#8
ketakoekjes zei:
Bij mij plassen de katten alleen op bed.
Klik om te vergroten...
Dan zijn jouw katten beter opgevoed dan @acht.zes de zijne. :tongueout:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."