#1
Sinds een maand of 8 gebruik ik frequent speed.
Nu heb ik de laatste maanden een apparte bijwerking tijdens het gebruik.
Mijn huid wordt bruin zoals je van de zonnebank krijgt.
Mijn voeten, benen en armen worden het bruinst, de rest van mijn lichaam minder.
Zodra ik weer nuchter ben is het ook weer direct weg.
De oorzaak is vrij simpel, ik gebruik (misbruik) "zeer" veel speed en dan een paar dagen achter elkaar.
Daarna weer 1 tot 2 weken niets.
Helaas heb ik een hele hoge tollerantie door de jaren heen ontwikkeld, waardoor ik zoveel neem.
Een symptoom van vergifteging, lijkt mij logisch als je veel en snel achter elkaar inneemt.
Ik heb geen klachten of andere symptomen.
(behalve de bekende dingetjes van speed)
Ik heb dit nooit eerder gekregen tijdens gebruik, en ik kan er ook niet veel over vinden online.
De oorzaak is mij wel bekend maar welk orgaan zorgt voor deze reactie...
Komt het vaker voor?
En hoe schadelijk is het...
Uit een bloedonderzoek kwam bijzonders naar voren.
Nu heb ik de laatste maanden een apparte bijwerking tijdens het gebruik.
Mijn huid wordt bruin zoals je van de zonnebank krijgt.
Mijn voeten, benen en armen worden het bruinst, de rest van mijn lichaam minder.
Zodra ik weer nuchter ben is het ook weer direct weg.
De oorzaak is vrij simpel, ik gebruik (misbruik) "zeer" veel speed en dan een paar dagen achter elkaar.
Daarna weer 1 tot 2 weken niets.
Helaas heb ik een hele hoge tollerantie door de jaren heen ontwikkeld, waardoor ik zoveel neem.
Een symptoom van vergifteging, lijkt mij logisch als je veel en snel achter elkaar inneemt.
Ik heb geen klachten of andere symptomen.
(behalve de bekende dingetjes van speed)
Ik heb dit nooit eerder gekregen tijdens gebruik, en ik kan er ook niet veel over vinden online.
De oorzaak is mij wel bekend maar welk orgaan zorgt voor deze reactie...
Komt het vaker voor?
En hoe schadelijk is het...
Uit een bloedonderzoek kwam bijzonders naar voren.