Ik zit al de hele tijd met een brok speed in mijn luchtpijp, ik probeer hem elke keer op te hoesten, maar het wil er maar steeds niet uit. Ik word er helemaal gek van
#2
Is tie weg?
#3
In je luchtpijp? Hoe doe je dat dan?
De bedoeling is dat je het spul verpoederd en snuift en/of in een vloeitje/capsule via je slokdarm je maag in slikt.
#4
Zit je niet gewoon met een krop?
#5
Het kan wel gebeuren. Je moet ook niet te hard snuiven zoals in de film, dan verdwijnt dat spul meteen richting je maag of luchtwegen. Nee we willen het op de neusslijmvliezen hebben waar het direct opgenomen kan worden.
#6
Helaas niet door naar het snuiven voor gevordenen. Maar heb geen idee als er al zoiets gebeurd is het zo weg. Heeft het lang geduurd?
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.