#1
Was je speed even met aceton.
Neem dan 2 of 3 bommetjes van 60mg verspreid over de avond.
Als je wil nog een 4de van 40mg ofzo, maar is meestal niet nodig , en beter voor de crash achteraf .
![]()
60 mg is wel erg weinig
Was je speed even met aceton.
Neem dan 2 of 3 bommetjes van 60mg verspreid over de avond.
Als je wil nog een 4de van 40mg ofzo, maar is meestal niet nodig , en beter voor de crash achteraf .
![]()
Die mening had ik vroeger , nu hoeft het niet zo hoog gedoseerd voor mij als hij 60% is en gewassen..Zou het niet beter zijn om een goede startdosis te doen? De wat hevigere rush vind ik prima om even goed los te gaan.
Lijkt voor mij de perfecte dosis om te nemen 3 x per avond.60 mg is wel erg weinig! Maar wassen in aceton is altijd een goed idee
Ik zal de speed even wassen met aceton om het eventuele restafval eruit te halen.Die mening had ik vroeger , nu hoeft het niet zo hoog gedoseerd voor mij als hij 60% is en gewassen..
Maar is jou keuze , ik geef gewoon mijn ervaring en mening.
Lijkt voor mij de perfecte dosis om te nemen 3 x per avond.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."