Speed na drogen zacht vlokkerig of harde brokken, vanwaar de verschillen?
Groetjes
Goodiegirl
#2
Ben ik ook nieuwsgierig naar. Mijn pep heeft na wassen nog steeds harde stukje
#3
Die harde stukjes, als de pep dus helemaal schoon is, kan je verder hakken met een pasje. Maar voor de echt fijne sneeuw, kan je ook een soort van scheermes gebruiken!
#4
Meestal betekenen die harde brokken na het drogen dat er veel caf inzit. Als je pure pep hebt is deze bij mij althans over algemeen vlokkerig en als ik em dan terug doe ib zakje zelfs nog iets plakkerig.
#5
Het kan van alles zeggen, of helemaal niets. Structuren, kleuren, smaken en geuren kunnen totaal verschillend zijn en toch even goed/slecht zijn. (Laten)Testen is je enige betrouwbare optie!
Maar inderdaad; wegschietende klompjes wijzen vaak op cafeïne in de speed. Echter weet je dan nog steeds niet hoeveel.... Testen!
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.