#1
Niks mis met deze waarden hoor. Niet hoog, niet laag. No worries.
Ja, maten van mij hebben vaak 120 bpm met speed op. Ook als ze stilzitten.
Niks mis met deze waarden hoor. Niet hoog, niet laag. No worries.
Dat heb ik ook met dexamfetamine, maar mijn hartslag is sowieso relatief hoog. In rust zit het vaak tussen de 85 en de 95.Ja, maten van mij hebben vaak 120 bpm met speed op. Ook als ze stilzitten.
Dat heb ik ook met dexamfetamine, maar mijn hartslag is sowieso relatief hoog. In rust zit het vaak tussen de 85 en de 95.
Niks mis met deze waarden hoor. Niet hoog, niet laag. No worries.Sys: 121
Dia: 87
Bpm: 65
Klopt, ik zat volledig stil. Ook al een. Tijdje, geen mensen om me heen.Ligt er denk ook wel aan of je stil zit of actief in de weer bent...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."