Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBloeddruk en hartslag

Bloeddruk en hartslag

8 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
T
Tevil19Lid
01-01-2024, 00:00
#1
De Dunne zei:
Niks mis met deze waarden hoor. Niet hoog, niet laag. No worries.
Klik om te vergroten...

Ja, maten van mij hebben vaak 120 bpm met speed op. Ook als ze stilzitten.
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#2
Tevil19 zei:
Ja, maten van mij hebben vaak 120 bpm met speed op. Ook als ze stilzitten.
Klik om te vergroten...
Dat heb ik ook met dexamfetamine, maar mijn hartslag is sowieso relatief hoog. In rust zit het vaak tussen de 85 en de 95.
T
Tevil19Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Salvia zei:
Dat heb ik ook met dexamfetamine, maar mijn hartslag is sowieso relatief hoog. In rust zit het vaak tussen de 85 en de 95.
Klik om te vergroten...


Ik begrijp nu wel beter waarom anderen er snel van uitputtten.
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik had gister dus ook gemeten wat mijn hartslag was en met deze amfetamine (van een andere dealer) was mijn hartslag 130bpm als ik net ging zitten na een tijdje gelopen te hebben door de stad, terwijl het bij de amfetamine die ik hiervoor had 110bpm was, maar goed, deze keer had ik dan ook wel heel wat meer op dan alle andere keren hiervoor, dus dat zal ongetwijfeld ook een rol gespeeld hebben. Dit kwam al wel wat meer in de buurt van mijn hartslag op cocaïne (of eerder na cocaïne eigenlijk, want ik had 2,5 uur na mijn lijntje nog altijd een hartslag van 150, terwijl ik gewoon rustig buiten liep).
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Tevil19 zei:
Sys: 121
Dia: 87
Bpm: 65
Klik om te vergroten...
Niks mis met deze waarden hoor. Niet hoog, niet laag. No worries.
T
Tevil19Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Heey all,

Ik heb een aantal lijnen speed op, denk zeker 150 mg. Beste dosis dus. En ik dacht: laat k mn bloeddruk en bpm eens meten.

Sys: 121
Dia: 87
Bpm: 65

Dit vind k extreem laag. Heb t ook geteld en t klopte. Ik heb ADD, heeft dat ermee te maken? Dat het minder hoog is dan bij anderen?
T
Tevil19Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Haha of het was toch krijt wat ie verkocht😂
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ligt er denk ook wel aan of je stil zit of actief in de weer bent...
T
Tevil19Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Aniet_Speed zei:
Ligt er denk ook wel aan of je stil zit of actief in de weer bent...
Klik om te vergroten...
Klopt, ik zat volledig stil. Ook al een. Tijdje, geen mensen om me heen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."