#1
Hallo allen,
Ik las op Jellinek:
"Volgens sommige deskundigen is het voor het behoud van amfetamine (speed) van belang dat er geen licht en/of vocht bij kan komen. Koeling is niet echt nodig. Een koelkast is wel handig om het op constante temperatuur te bewaren. In een gripzakje in een vochtdicht doosje in de koelkast is het handigst."
Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben of met andere manieren van bewaren?
Of gaat het altijd op?![:tonguewink:]()
Zelf bewaar ik het altijd in vriezer dit bevalt eigenlijk prima maar ben op zoek naar een mini vriezer of dus misschien een mini koelkast als dit beter is.
Ik hoor graag jullie ervaringen!
Ik las op Jellinek:
"Volgens sommige deskundigen is het voor het behoud van amfetamine (speed) van belang dat er geen licht en/of vocht bij kan komen. Koeling is niet echt nodig. Een koelkast is wel handig om het op constante temperatuur te bewaren. In een gripzakje in een vochtdicht doosje in de koelkast is het handigst."
Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben of met andere manieren van bewaren?
Of gaat het altijd op?
Zelf bewaar ik het altijd in vriezer dit bevalt eigenlijk prima maar ben op zoek naar een mini vriezer of dus misschien een mini koelkast als dit beter is.
Ik hoor graag jullie ervaringen!