Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsErvaringen met speed bewaren koelkast / vriezer / anders

Ervaringen met speed bewaren koelkast / vriezer / anders

6 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
P
PILLUHLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo allen,

Ik las op Jellinek:

"Volgens sommige deskundigen is het voor het behoud van amfetamine (speed) van belang dat er geen licht en/of vocht bij kan komen. Koeling is niet echt nodig. Een koelkast is wel handig om het op constante temperatuur te bewaren. In een gripzakje in een vochtdicht doosje in de koelkast is het handigst."

Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben of met andere manieren van bewaren?
Of gaat het altijd op? :tonguewink:

Zelf bewaar ik het altijd in vriezer dit bevalt eigenlijk prima maar ben op zoek naar een mini vriezer of dus misschien een mini koelkast als dit beter is.

Ik hoor graag jullie ervaringen!
J
JuunLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik bewaar het gewoon in een weckpot, en die staat op een donkere plek. Werkt prima, en anders heb je ook nog vacuumpotten/bekers

Bewaar het zelden in de vriezer. zolang het op een koele donkere plek is blijft het ook heel lang goed👍
P
PILLUHLid
01-01-2024, 00:00
#3
Juun zei:
ik bewaar het gewoon in een weckpot, en die staat op een donkere plek. Werkt prima, en anders heb je ook nog vacuumpotten/bekers

Bewaar het zelden in de vriezer. zolang het op een koele donkere plek is blijft het ook heel lang goed👍
Klik om te vergroten...
Oké en blijft het dan nat/vochtig of word het uiteindelijk droog?
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als het nog nat is dan heb ik het wel in de vriezer liggen. Maar als ik het gedroogd heb ligt het gewoon in een gripzakje in een bakje in m'n dressoir.
J
JuunLid
01-01-2024, 00:00
#5
PILLUH zei:
Oké en blijft het dan nat/vochtig of word het uiteindelijk droog?
Klik om te vergroten...
nee dan droogt het wel, als je het nat wilt bewaren moet je het in de vriezer stoppen.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#6
het is echt wel gevoelig voor temperatuur schommelingen voor mij is er maar 1 plek ... onder nul in het donker maar het aller aller belangrijkste: HOUDT DE LUCHT WEG. Zuig het vacuum en neem er wat uit droog dat en geniet ervan.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#7
lysergine25 zei:
het is echt wel gevoelig voor temperatuur schommelingen voor mij is er maar 1 plek ... onder nul in het donker maar het aller aller belangrijkste: HOUDT DE LUCHT WEG. Zuig het vacuum en neem er wat uit droog dat en geniet ervan.
Klik om te vergroten...
Hoe zuig je het vacuüm? En waar zit het dan in?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."