Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNiet kunnen slapen

Niet kunnen slapen

3 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dat ligt helemaal aan je tolerantie.
Als je nieuw bent met Oxa dan kan je met 10 of 20mg al genoeg voelen.
Maar je hebt ze ook van 50mg voor iemand nieuw best wel zwaar maar je slaapt dan wel.
l
lp1992Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Afgelopen maandag jammer genoeg afacheid moeten nemen van mijn huisdier. Na dat hij 10 jaar lang aan mijn zeide heeft gestaan. Dit viel me zwaarder dan ik dacht. En heb hierdoor slecht kunnen slapen. Evengoed gaat die rotwekker wel gewoon in de ochtend weer.

Afgelopen vrijdag een halve gram speed gehaalt. Om de werkdag nog een beetje door te komen. Ergens is dit vanaf de middag nogal uit de hand gelopen in combi met ghb erbij. Laatste dosis speed was om 01:00 vanacht uiteraard ging slapen nieta meer worden.

Inmiddels ben ik lichamalijk helemaal rotaf. Alleen geestelijk blijf ik onrustig. Ik heb nog oxazepam in huis. Hier wil ik een knappe nacht op proberen te maken. Welke dosering zou hiervoor het beste zijn.

Ik moet echt even knap slapen straks andera komt hwt niet goed
n
n8wachTLid
01-01-2024, 00:00
#3
lp1992 zei:
Ik moet echt even knap slapen straks andera komt hwt niet goed
Klik om te vergroten...

En is het nog een beetje goedgekomen?
l
lp1992Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Uiteindelijk wel gelukkig! Kon op 25mg aardig door slapen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."