Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed wassen met eco aceton

Speed wassen met eco aceton

8 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
c
cerelienLid
01-01-2024, 00:00
Hallooo ik ben van plan speed te wassen vam het weekend maar ik kon alleen eco azeton vinden, nu weet ik dus niet als dit een probleem is ja of de nee. Of zou ik toch echt normale azeton moeten hebben? Heb het wel voor de zekerheid gewoon mee genomen van de bouwmarkt. Alvast bedankt
A
AlbedoLid
inner_search zei:
Gewoon bij brico van merk forever ofzo ,ba hebt echt een fles nodig waar enkel aceton bij "ingrediënten" staat .
Klik om te vergroten...

Brico is alleen in Belgie toch? Ik heb een liter van Bleko. Staat alleen aceton achterop met een code.
A
AlbedoLid
Heb dat ook een keer gehad in een bouwmarkt. Was voor bij het kitten. Niet te vergelijken. Ik zou het niet gebruiken. Zoek op internet naar een winkel voor schilders oid en koop de echte. Kan zijn dat ze vragen waarvoor.
i
inner_searchLid
Albedo zei:
Heb dat ook een keer gehad in een bouwmarkt. Was voor bij het kitten. Niet te vergelijken. Ik zou het niet gebruiken. Zoek op internet naar een winkel voor schilders oid en koop de echte. Kan zijn dat ze vragen waarvoor.
Klik om te vergroten...
Gewoon bij brico van merk forever ofzo ,ba hebt echt een fles nodig waar enkel aceton bij "ingrediënten" staat .
i
inner_searchLid
Albedo zei:
Brico is alleen in Belgie toch? Ik heb een liter van Bleko. Staat alleen aceton achterop met een code.
Klik om te vergroten...
Ooo geen idee dacht dat jullie het ook hadden.
Gewoon Kruidvat dan , puur aceton ,geen hail polish toestanden , gewoon enkel aceton.
Vind je dat niet, wachten tot je het vind
A
AlbedoLid
inner_search zei:
Gewoon Kruidvat dan , puur aceton ,geen hail polish toestanden , gewoon enkel aceton.
Klik om te vergroten...

Kan ook ja. Bij alle drogisterijen te vinden. Zijn kleine flesjes met kindersluiting. Meestal achter de kassa en bij meer dan 2 stuks kunnen ze argwanend worden.
c
cerelienLid
Dus gewoon 2 kleine flesjes van de kruidvat? Is er garantie dat dit wel goed werkt?
F
FerdFatoehausLid

Info - Speed wassen met Aceton *UPDATE: Categorie III - DRUGS PRECURSOR: ACETON

Grote update. Aceton word vanaf nu aangemerkt als Categorie III - DRUGS PRECURSOR Dat betekend dat het niet meer vrij verkrijgbaar is en je een verklaring moet opgeven voor gebruik. Ik ben nu met een liter (Online besteld) aan het testen wat ze precies willen weten en of ik de bestelling ga...
drugsforum.nl drugsforum.nl

Hier staat alles wat je weten moet.
F
ForwardLid
cerelien zei:
Hallooo ik ben van plan speed te wassen vam het weekend maar ik kon alleen eco azeton vinden, nu weet ik dus niet als dit een probleem is ja of de nee. Of zou ik toch echt normale azeton moeten hebben? Heb het wel voor de zekerheid gewoon mee genomen van de bouwmarkt. Alvast bedankt
Klik om te vergroten...
De beste azeton die ik al gebruikt heb is van kruidvat

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."