#1
De afgelopen twee keren dat ik naar een festival ben geweest, hebben mijn vrienden en ik speed gebruikt. In het begin ben ik er heerlijk op aan het genieten, maar al snel (na 3 kleine puntjes) word ik heel erg overprikkeld. Als ik dan sta te dansen, ga ik helemaal lekker op de muziek, maar zodra we de tent uit zijn, wordt het chaos in mijn hoofd. De mensenmassa komt op me af (waarbij ik ook steeds meer het idee krijg dat iedereen me aan zit te kijken), moeite met ergens naar toe lopen en wat ik vooral erg vervelend vind, is dat ik vragen van anderen gewoon niet kan verwerken. Ik kan gewoon niet terug praten. En soms wil ik heel graag uit mezelf iets vertellen, maar het komt er dan of helemaal niet uit of met zo weinig woorden dat ze me niet begrijpen.
En dat terwijl mijn vrienden zich heel zelfverzekerd voelen en zin hebben om te praten (dat is ook wat ik terug lees over de effecten). Hoe kan dit bij mij zo anders uitpakken? Heeft iemand anders dit ook ervaren?
En dat terwijl mijn vrienden zich heel zelfverzekerd voelen en zin hebben om te praten (dat is ook wat ik terug lees over de effecten). Hoe kan dit bij mij zo anders uitpakken? Heeft iemand anders dit ook ervaren?