Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer pep capsule

Eerste keer pep capsule

5 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
M
MystiekLid
01-01-2024, 00:00
#1
Maak nooit een bord warm voor pep dit laat de pep vervliegen of verdampen met coke kun je dat wel
Doen
n
n8wachTLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik laat pep ook nooit drogen alvorens capsule mee te vullen. Echter, is het wel handig om het paar minuten op een schoteltje te leggen, zodat de oplosmiddelen kunnen vervliegen. Dit hoeft niet heel lang te duren. Als oplosmiddelen er niet uit zijn (en dat zal je merken in de praktijk) is het heel lastig om capsule te vullen, omdat deze dan vervormt of oplost waar je bij staat, wat het onmogelijk maakt om de 2 losse delen nog aan elkaar te koppelen. Als het ergste vervlogen is heb je dat probleem als het goed is niet.
T
TrickVLLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dag mensen, ik ga vanavond voor de eerste keer pep gebruiken op een feest.
Ik wil dit met capsules gaan doen.
Ik heb op het moment een zakje van 5 gram in natte paste vorm, en heb dit in mijn diepvries liggen.
Ik heb ook al een lege capsule liggen.

Ik wou de pep als volgt gaan drogen:
- Bord heel ff in de magnetron zodat die goed heet is
- Daar de natte pep op leggen uit het zakje
- Mocht ik "klonten" hebben, ff fijn maken met een pasje o.i.d.

En dan vervolgens een bepaalde hoeveelheid in mijn capsule doen.
Ik heb de volgende vragen:

1. Wat raden jullie als hoeveelheid aan voor in de capsule?
2. Hoe lang duurt het voor dit begint te werken?
3. Hoe lang duurt het voordat het uit begint te werken?
4. Is bijpakken wel nodig als ik een capsule inneem?
5. Is mijn manier van drogen goed genoeg?

Ik wil dit echt niet gaan snuiven, ik heb gemerkt dat dit de voorkeur is voor velen, maar ik wil het liever alleen ff over capsules / bommetjes hebben.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#4
TrickVL zei:
Ik heb de volgende vragen:

1. Wat raden jullie als hoeveelheid aan voor in de capsule?
Klik om te vergroten...
Je kan makkelijk bij nemen voor gewenster effect bij speed dus begin laag. Misschien 25mg en mocht je 2 uur later te weinig voelen nog een keer hetzelfde nemen?
TrickVL zei:
2. Hoe lang duurt het voor dit begint te werken?
Klik om te vergroten...
Is afhankelijk van wat je gegeten hebt. Met een lege maag kan dat wel een half uurtje zijn, maar met volla maag ook. Ik zou wel wat eten voordat je het neemt, dan is je space veel chiller
TrickVL zei:
3. Hoe lang duurt het voordat het uit begint te werken?
Klik om te vergroten...
Met 8 uur is het zeker wel gedaan. Maar ga er vanuit dat je door de na stimulatie niet kan slapen, Pas uuuuren later. Maar probeer wel gewoon lekker te ontspannen met je ogen dicht bed.
TrickVL zei:
4. Is bijpakken wel nodig als ik een capsule inneem?
Klik om te vergroten...
Zie antwoord op 1. Eventueel misschien.
Ik wou de pep als volgt gaan drogen:
- Bord heel ff in de magnetron zodat die goed heet is
- Daar de natte pep op leggen uit het zakje
- Mocht ik "klonten" hebben, ff fijn maken met een pasje o.i.d.
Klik om te vergroten...
Dat is een prima manier inderdaad
K
KotaLid
01-01-2024, 00:00
#5
TrickVL zei:
Dag mensen, ik ga vanavond voor de eerste keer pep gebruiken op een feest.
Ik wil dit met capsules gaan doen.
Ik heb op het moment een zakje van 5 gram in natte paste vorm, en heb dit in mijn diepvries liggen.
Ik heb ook al een lege capsule liggen.

Ik wou de pep als volgt gaan drogen:
- Bord heel ff in de magnetron zodat die goed heet is
- Daar de natte pep op leggen uit het zakje
- Mocht ik "klonten" hebben, ff fijn maken met een pasje o.i.d.

En dan vervolgens een bepaalde hoeveelheid in mijn capsule doen.
Ik heb de volgende vragen:

1. Wat raden jullie als hoeveelheid aan voor in de capsule?
2. Hoe lang duurt het voor dit begint te werken?
3. Hoe lang duurt het voordat het uit begint te werken?
4. Is bijpakken wel nodig als ik een capsule inneem?
5. Is mijn manier van drogen goed genoeg?

Ik wil dit echt niet gaan snuiven, ik heb gemerkt dat dit de voorkeur is voor velen, maar ik wil het liever alleen ff over capsules / bommetjes
Klik om te vergroten...

TrickVL zei:
hebben.
Klik om te vergroten...
Als ik bommetjes of capsules maak droog ik de speed nooit. Is veel gemakkelijker en vaak ook straffer van effect. Veel plezier en als je tijd hebt laat zeker eens weten hoe het is gelopen!
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bord in de magnetron is niet nodig.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."