#1
Je kan ook 1 sample van voor het wassen en 1 van na het wassen inleveren. Dan weet je hoe veel cafeïne je hebt gekocht 😂
Leek mij ook al het beste plan. 1 keer genoeg of wordt er meerderen keren aangeraden?Als je toch gaat wassen, ongeacht de zuiverheid, dan zou ik testen ná het wassen. Dan weet je 100% zeker wat je naar binnen stofzuigt.
Ligt eraan hoe vervuild het is. Als er fors minder overblijft is het sterk vervuild en zou ik het nog een keer wassen.Leek mij ook al het beste plan. 1 keer genoeg of wordt er meerderen keren aangeraden?
Bedankt voor je reactie. Tussen het wassen wel eerst laten drogen dus?Je kunt het beter minimaal 2 keer wassen. Als het klonterig is en niet goed oplost in de aceton, dan zou ik het in kleine porties verdelen en dan wassen. Je moet dan roeren en het heel snel in je koffiefilter gooien. Meestal klontert het dan meteen weer in de koffiefilter. Je kunt het voorzichtig fijn drukken in de filter en iets naspoelen met een beetje verse aceton. Ik zou het in dit geval zelfs 3 keer wassen. Maar dit was mijn manier en ik ben niet de speedjezus 😆
Ik was huiverig met speed die niet wou drogen. Als je dit wast, dan meng je aceton met een onbekende vloeistof. Ik ben geen chemicus en weet niet of dit eventueel kwaad kan.
Vooral voordat je het gaat wassen. Omdat je niet weet wat voor natte stof er in je speed zit en deze mogelijk kan reageren met de aceton. Tussendoor is het vooral handig om het even te laten drogen omdat er anders veel aan je koffiefilter blijft plakken. Let op dat je geen plastic gebruikt om te roeren. En spoel de aceton niet weg. Het tast kunstof leidingen aan en de lijm die er tussen zit. Het verdampt in een dag helemaal als je het laat staan. Of je kunt het terugdoen in een glazen fles. Soms word je speed heel stuiverig na het wassen. Zelf vind ik het dan niet meer prettig om te snuiven.Bedankt voor je reactie. Tussen het wassen wel eerst laten drogen dus?
Leek mij ook al het beste plan. 1 keer genoeg of wordt er meerderen keren aangeraden?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."