Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed testen voor of na het wassen?

Speed testen voor of na het wassen?

9 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#1
Je kan ook 1 sample van voor het wassen en 1 van na het wassen inleveren. Dan weet je hoe veel cafeïne je hebt gekocht 😂
W
WollukkerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je toch gaat wassen, ongeacht de zuiverheid, dan zou ik testen ná het wassen. Dan weet je 100% zeker wat je naar binnen stofzuigt.
H
Henk janLid
01-01-2024, 00:00
#3
Goedemorgen forumleden

Ik ben nieuw op dit forum en heb een vraag voor jullie. Ik heb binnenkort een festival staan maar zit nog in mijn xtc pauze. Nou dacht ik dat het wat zou zijn als ik speed zou gaan gebruiken. Heb dit nog nooit eerder gebruikt alleen RC die er op lijken.

Nou is de vraag ik zou graag mijn speed willen testen. Is dat verstandig om voor of na het wassen te doen. Heb namelijk geen zin om extra troep naar binnen te gooien.
M
MDMAutistLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als je het alleen doet om geen extra troep naar binnen te gooien, dan zou ik het na het wassen doen.
H
Henk janLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wollukker zei:
Als je toch gaat wassen, ongeacht de zuiverheid, dan zou ik testen ná het wassen. Dan weet je 100% zeker wat je naar binnen stofzuigt.
Klik om te vergroten...
Leek mij ook al het beste plan. 1 keer genoeg of wordt er meerderen keren aangeraden?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#6
Henk jan zei:
Leek mij ook al het beste plan. 1 keer genoeg of wordt er meerderen keren aangeraden?
Klik om te vergroten...
Ligt eraan hoe vervuild het is. Als er fors minder overblijft is het sterk vervuild en zou ik het nog een keer wassen.
M
MDMAutistLid
01-01-2024, 00:00
#7
Je kunt het beter minimaal 2 keer wassen. Als het klonterig is en niet goed oplost in de aceton, dan zou ik het in kleine porties verdelen en dan wassen. Je moet dan roeren en het heel snel in je koffiefilter gooien. Meestal klontert het dan meteen weer in de koffiefilter. Je kunt het voorzichtig fijn drukken in de filter en iets naspoelen met een beetje verse aceton. Ik zou het in dit geval zelfs 3 keer wassen. Maar dit was mijn manier en ik ben niet de speedjezus 😆
Ik was huiverig met speed die niet wou drogen. Als je dit wast, dan meng je aceton met een onbekende vloeistof. Ik ben geen chemicus en weet niet of dit eventueel kwaad kan.
H
Henk janLid
01-01-2024, 00:00
#8
MDMAutist zei:
Je kunt het beter minimaal 2 keer wassen. Als het klonterig is en niet goed oplost in de aceton, dan zou ik het in kleine porties verdelen en dan wassen. Je moet dan roeren en het heel snel in je koffiefilter gooien. Meestal klontert het dan meteen weer in de koffiefilter. Je kunt het voorzichtig fijn drukken in de filter en iets naspoelen met een beetje verse aceton. Ik zou het in dit geval zelfs 3 keer wassen. Maar dit was mijn manier en ik ben niet de speedjezus 😆
Ik was huiverig met speed die niet wou drogen. Als je dit wast, dan meng je aceton met een onbekende vloeistof. Ik ben geen chemicus en weet niet of dit eventueel kwaad kan.
Klik om te vergroten...
Bedankt voor je reactie. Tussen het wassen wel eerst laten drogen dus?
M
MDMAutistLid
01-01-2024, 00:00
#9
Henk jan zei:
Bedankt voor je reactie. Tussen het wassen wel eerst laten drogen dus?
Klik om te vergroten...
Vooral voordat je het gaat wassen. Omdat je niet weet wat voor natte stof er in je speed zit en deze mogelijk kan reageren met de aceton. Tussendoor is het vooral handig om het even te laten drogen omdat er anders veel aan je koffiefilter blijft plakken. Let op dat je geen plastic gebruikt om te roeren. En spoel de aceton niet weg. Het tast kunstof leidingen aan en de lijm die er tussen zit. Het verdampt in een dag helemaal als je het laat staan. Of je kunt het terugdoen in een glazen fles. Soms word je speed heel stuiverig na het wassen. Zelf vind ik het dan niet meer prettig om te snuiven.
W
WollukkerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Henk jan zei:
Leek mij ook al het beste plan. 1 keer genoeg of wordt er meerderen keren aangeraden?
Klik om te vergroten...

Bij mij was het niet nodig. Het was vóór wassen al getest op 71% en na het wassen bleef vrijwel alles over, op een paar mg na. Ik hield het dus bij 1x wassen.

Maar zoals hierboven gezegd, als je na een keertje wassen bijv. slechts de helft over houdt was het dus behoorlijk vervuild en zou je het nog een keer kunnen doen. Wel krijg je sterk vervuilde speed vrijwel nooit volledig zuiver, hoe vaak je ook wast. Het wordt dan meer een gevoelskwestie hoe vaak je hiermee door moet gaan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."