Dikke up, sorry.
Dit word een hele ramble post over allerlei verschillende middelen, maar dit topic uppen leek me handiger omdat hier de history in te lezen valt.
Inmiddels weer een hele tijd verder, ik heb ondertussen 2 of 3x speed gebruikt. Wel een nacht doorgehaald beide keren, alles is goed gegaan. Ik zat in gezellig gezelschap en dat scheelt ontzettend veel. Bij mij gaat het meestal ook fout in een bus op de terugweg van een feestje, ik heb de laatste keer (vorig jaar HoH) zelf gereden. Het is alweer een poos geleden maar ik geloof dat ik naderhand altijd wel een hele of halve oxazepam neem, weet eigenlijk niet of dat dat verstandig is/was, maar dat werkte bij mij altijd prima.
GHB heb ik ook een aantal keer gebruikt, en dat gaat gewoon helemaal prima. Word ik lekker rustig van
![:)]()
Helaas duurt het niet zo lang en heb ik geloof ik vrij veel nodig, ben ik te voorzichtig en bijpakken is vrij nutteloos bij het gebruik van GHB. Ik ben zo'n konijn die alles afmeet met een spuitje.
Nu kreeg ik gisteren bericht, ik heb 4FMP voor jou gehaald, een voor je vriend, gaan we chillen. Kriebels, verdomme. Ik heb gezocht en gezocht, en ik kan nergens vinden of dat dat wel veilig is. Ik ben dan gewoon thuis, met mijn vriend en onze beste vriend en mijn diertjes. Lekker Pokemon vangen ofzo :')
Nu ik toch bezig ben, hoe zit het met paddo's? Een keer gedaan, thee van gezet want ik kan zoiets niet eten, ik krijg nog geen champignon weg, laatstaan dat. Werkte nauwelijks, is ongeveer 9 jaar geleden. LSD heeft ook altijd op mijn lijstje gestaan, maar dat lijkt me vrij heftig.
Wat hebben we toch een kulote vriendengroep, gelukkig heb ik totaal geen moeite meer om van wiet en sos af te blijven, dat kunnen ze aanbieden wat ze willen, en mijn antwoord zal altijd nee zijn en blijven.
Bedankt voor het lezen van mijn ramble verhaal. Good Job!