#1
met 4-fmph pellets en dan verdeeld over een avond in totaal 75mg (mn sweet spot) is het inderdaad lastig slapen, maar een kater heb ik nooit.
laatst voor het eerst 2-fa pellet 60mg gehad (was bijzonder verrast door zachtheid, want bij 4-fmph is het een beetje "emotieloos")
ook lastig in slaap komen, maar ook hierbij geen enkele kater.
laatst voor het eerst 2-fa pellet 60mg gehad (was bijzonder verrast door zachtheid, want bij 4-fmph is het een beetje "emotieloos")
ook lastig in slaap komen, maar ook hierbij geen enkele kater.