Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed

Speed

10 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
P
Putin007Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi ik stel mss een vreemde vraag maar ik krijg altijd te horen van mensen uit mijn omgeving dat ik voor toch al 15 jaar speed gebruik er nog heel goed uitzie. Mijn dokter ( vrouw) zei dit afgelopen week nog. Ik gebruik al lang ja maar ik heb me altijd verzorgd...op speed zelfs meer dus nu vraag ik me af of het een bepaalde drug is of eerder de verslaving op zich waardoor sommige mensen zich wat minder verzorgen ? Ben benieuwd naar jullie kijk hierop.
K
KotaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Putin007 zei:
Hoi ik stel mss een vreemde vraag maar ik krijg altijd te horen van mensen uit mijn omgeving dat ik voor toch al 15 jaar speed gebruik er nog heel goed uitzie. Mijn dokter ( vrouw) zei dit afgelopen week nog. Ik gebruik al lang ja maar ik heb me altijd verzorgd...op speed zelfs meer dus nu vraag ik me af of het een bepaalde drug is of eerder de verslaving op zich waardoor sommige mensen zich wat minder verzorgen ? Ben benieuwd naar jullie kijk hierop.
Klik om te vergroten...
Ik denk dat het grotendeels komt doordat de meeste mensen zich automatisch minder gaan verzorgen, zeker door niet voldoende voedsel op te nemen, dat heeft na een tijd toch wel echt zichtbaar effect op het lichaam. Maar je gaat het altijd wel een beetje kunnen zien, zeker met speed. Het maakt je lichaam zo kappot zeker als je het dagelijks gebruikt. Als je er telkens een periode tussenlaat om je lichaam te recupereren en laat je niet te hard meesleuren door verslaving is het perfect mogelijk om je fysieke toestand iets of wat gezond en dragelijk te houden. Valt echt te zien hoeveel je pakt
P
Putin007Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Kota zei:
Ik denk dat het grotendeels komt doordat de meeste mensen zich automatisch minder gaan verzorgen, zeker door niet voldoende voedsel op te nemen, dat heeft na een tijd toch wel echt zichtbaar effect op het lichaam. Maar je gaat het altijd wel een beetje kunnen zien, zeker met speed. Het maakt je lichaam zo kappot zeker als je het dagelijks gebruikt. Als je er telkens een periode tussenlaat om je lichaam te recupereren en laat je niet te hard meesleuren door verslaving is het perfect mogelijk om je fysieke toestand iets of wat gezond en dragelijk te houden. Valt echt te zien hoeveel je pakt
Klik om te vergroten...
Ja zo bekijk ik het ook en op die manier gebruik ik ook. Ik neem zeer bewust minder dan vroeger want ik denk dan altijd te weinig dan kun je iets bijnemen maar teveel kun je niet veel doen
K
KotaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Putin007 zei:
Ja zo bekijk ik het ook en op die manier gebruik ik ook. Ik neem zeer bewust minder dan vroeger want ik denk dan altijd te weinig dan kun je iets bijnemen maar teveel kun je niet veel doen
Klik om te vergroten...
Ja, zo verder doen zou ik zeggen. Loop zelf al enkele jaren met een serieuze speedverslaving. Ben 2 jaar in opneme gegaan en heb elke manier geprobeerd om ervan af te gerake, maar toch herval ik na een tijdje altijd weer. Daarom probeer er echt van te genieten om gecontroleerd te kunne gebruiken, is veel leuker dan elke dag.
P
Putin007Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Inderdaad dat is ook zo. Ik zou zeggen veel succes ermee want ik weet hoe moeilijk het is zelfs na tijdje komen bepaalde gedachten wat het je moeilijker maakt...bedankt voor je reactie.
K
KotaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Putin007 zei:
Inderdaad dat is ook zo. Ik zou zeggen veel succes ermee want ik weet hoe moeilijk het is zelfs na tijdje komen bepaalde gedachten wat het je moeilijker maakt...bedankt voor je reactie.
Klik om te vergroten...
Blessed be
F
ForwardLid
01-01-2024, 00:00
#7
Putin007 zei:
Hoi ik stel mss een vreemde vraag maar ik krijg altijd te horen van mensen uit mijn omgeving dat ik voor toch al 15 jaar speed gebruik er nog heel goed uitzie. Mijn dokter ( vrouw) zei dit afgelopen week nog. Ik gebruik al lang ja maar ik heb me altijd verzorgd...op speed zelfs meer dus nu vraag ik me af of het een bepaalde drug is of eerder de verslaving op zich waardoor sommige mensen zich wat minder verzorgen ? Ben benieuwd naar jullie kijk hierop.
Klik om te vergroten...
Ik al meer dan 20 jaar speed en ik leef nog altijd :grin:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Janb zei:
Ik al meer dan 20 jaar speed en ik leef nog altijd :grin:
Klik om te vergroten...
20 jaar dagelijks speed?
Ja je leeft nog wel maar hoe? Hoe zie je er uit? Hoe zijn je hart en bloedvaten? Je maag, blaas, lever en nieren? Dat zie je niet van buiten. En je receptoren etc in je brein doe je er denk jk ook geen plezier mee.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Wat een rotkop en een verdoemde naam heb jij @Putin007.
P
Putin007Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Natozlato zei:
Wat een rotkop en een verdoemde naam heb jij @Putin007.
Klik om te vergroten...
Ja de naam is van Russische afkomst en kop is Jim Morrison. 🤪
S
ShinyzappyLid
01-01-2024, 00:00
#11
De Dunne zei:
20 jaar dagelijks speed?
Ja je leeft nog wel maar hoe? Hoe zie je er uit? Hoe zijn je hart en bloedvaten? Je maag, blaas, lever en nieren? Dat zie je niet van buiten. En je receptoren etc in je brein doe je er denk jk ook geen plezier mee.
Klik om te vergroten...
Ben ik idd ook benieuwd naar

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."