Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHerstellen

Herstellen

1 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
J
JanDeBrandweermanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dag leden, na een half jaartje misbruik te maken van eerst 3MMC 2 maanden en daarna speed vanaf maart heb ik er nu wel genoeg van gehad.

Ben een week gestopt en nu vroeg ik mij af hoelang ik last ga hebben van bijwerkingen zoals vermoeidheid. Slaap namelijk altijd min. 14u per dag dus dit maakt het moeilijk om tijd te hebben om het best uit mijn dag te halen.
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#2
JanDeBrandweerman zei:
nu vroeg ik mij af hoelang ik last ga hebben van bijwerkingen zoals vermoeidheid.
Klik om te vergroten...
Succes met herstellen en het werken aan een alternatieve levensstijl.
Je vraag klinkt niet zo behulpzaam, want wat maakt het uit of het een paar weken of een paar maanden zal duren? Wat wil je bereiken met een leven zonder speed ed?
Ga je naar bijeenkomsten en ontmoet je mensen die niet gebruiken of ben je met nieuwe activiteiten begonnen/ of heb je zin om zin te hebben in nieuwe hobbies?

Maar die vermoeidheid na stoppen met misbruik van stimulerende middelen zal anders zijn bij iedereen en afhankelijk van activiteiten, je leven, je leeftijd, je vechtlust...
Kun je misschien 1 jaar ups en downs, vermoeidheid ed voor een goed herstel accepteren? Dan denk ik dat het wel eens flink mee kan vallen!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."