Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRoze "speed" met afwijkende geur?

Roze "speed" met afwijkende geur?

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
o
ongeluk zit in een kleinLid
01-01-2024, 00:00
#1
Goedemorgen allen,

Eens in de zoveel tijd haal ik een x hoeveel "speed" op, ik hou op zijn tijd van een lekker lijntje, maar kan gerust ook maanden zonden.

Het was nu alweer aan aantal maanden geleden dat ik mijn potje gevuld had, dus daar ging ik voor.

Wat ik heb gekregen weet ik (nog) niet. Dat het roze kan zijn wist ik, maar de geur die er van af komt is heftig. Het ruikt naar amandelspijs en bitterkoekjes x 10.

De massa is ook zeiknat en dat vocht is mijn inziens ook de geur. En het roze rozer dan ik eerder gezien heb.

Ik heb een kleine hoeveelheid zoals normaal van doen uitgesmeerd en het laten drogen, dat is redelijk gegaan na een uur kon ik er een redelijk lijntje van nemen. Het brand licht in de neus, niet verontrusten. Maar die geur (hoe lekker bitterkoekjes en amandelspijs ook is normaliter) is niet te doen. Tevens krijg je na verloop van tijd dikke snotklonters in je neus.🤢

Woensdag heb ik een afspraak staan om het te laten testen, want meten is weten.

Mijn vraag is of iemand dit herkent wat ik omschrijf en wat ik zelf thuis kan doen om deze geur te maskeren?

Groetjes de plaatselijke amandelspijs bitterkoekjesbakker.
D
DelgadoLid
01-01-2024, 00:00
#2
ongeluk zit in een klein zei:
Goedemorgen allen,

Eens in de zoveel tijd haal ik een x hoeveel "speed" op, ik hou op zijn tijd van een lekker lijntje, maar kan gerust ook maanden zonden.

Het was nu alweer aan aantal maanden geleden dat ik mijn potje gevuld had, dus daar ging ik voor.

Wat ik heb gekregen weet ik (nog) niet. Dat het roze kan zijn wist ik, maar de geur die er van af komt is heftig. Het ruikt naar amandelspijs en bitterkoekjes x 10.

De massa is ook zeiknat en dat vocht is mijn inziens ook de geur. En het roze rozer dan ik eerder gezien heb.

Ik heb een kleine hoeveelheid zoals normaal van doen uitgesmeerd en het laten drogen, dat is redelijk gegaan na een uur kon ik er een redelijk lijntje van nemen. Het brand licht in de neus, niet verontrusten. Maar die geur (hoe lekker bitterkoekjes en amandelspijs ook is normaliter) is niet te doen. Tevens krijg je na verloop van tijd dikke snotklonters in je neus.🤢

Woensdag heb ik een afspraak staan om het te laten testen, want meten is weten.

Mijn vraag is of iemand dit herkent wat ik omschrijf en wat ik zelf thuis kan doen om deze geur te maskeren?

Groetjes de plaatselijke amandelspijs bitterkoekjesbakker.
Klik om te vergroten...
Als je me het brengt geef ik je een lift resultaat zie je aan mijn gekke gedoe wel
o
ongeluk zit in een kleinLid
01-01-2024, 00:00
#3
Neo-Shulginist zei:
Het is in ieder geval geen beste kwaliteit...

Heb je al een aceton wash geprobeerd? Vermoedelijk zit er een versnijdingsmiddel bij. Dat zou wel de klonters in je neus verklaren. En mogelijk ook de kleur.
Klik om te vergroten...
Nee zal me daar eens in verdiepen
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#4
ongeluk zit in een klein zei:
Goedemorgen allen,

Eens in de zoveel tijd haal ik een x hoeveel "speed" op, ik hou op zijn tijd van een lekker lijntje, maar kan gerust ook maanden zonden.

Het was nu alweer aan aantal maanden geleden dat ik mijn potje gevuld had, dus daar ging ik voor.

Wat ik heb gekregen weet ik (nog) niet. Dat het roze kan zijn wist ik, maar de geur die er van af komt is heftig. Het ruikt naar amandelspijs en bitterkoekjes x 10.

De massa is ook zeiknat en dat vocht is mijn inziens ook de geur. En het roze rozer dan ik eerder gezien heb.

Ik heb een kleine hoeveelheid zoals normaal van doen uitgesmeerd en het laten drogen, dat is redelijk gegaan na een uur kon ik er een redelijk lijntje van nemen. Het brand licht in de neus, niet verontrusten. Maar die geur (hoe lekker bitterkoekjes en amandelspijs ook is normaliter) is niet te doen. Tevens krijg je na verloop van tijd dikke snotklonters in je neus.🤢

Woensdag heb ik een afspraak staan om het te laten testen, want meten is weten.

Mijn vraag is of iemand dit herkent wat ik omschrijf en wat ik zelf thuis kan doen om deze geur te maskeren?

Groetjes de plaatselijke amandelspijs bitterkoekjesbakker.
Klik om te vergroten...
Het is in ieder geval geen beste kwaliteit...

Heb je al een aceton wash geprobeerd? Vermoedelijk zit er een versnijdingsmiddel bij. Dat zou wel de klonters in je neus verklaren. En mogelijk ook de kleur.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#5
ongeluk zit in een klein zei:
Nee zal me daar eens in verdiepen
Klik om te vergroten...
Je hebt dan 'droge' aceton nodig (waar geen water in zit). Je kan gewoon een klein flesje kopen bij de drogisterij.
De speed doe je in een glas met aceton, en even goed roeren. De speed lost niet op in de aceton, maar veel versnijdingsmiddelen wel.
Vervolgens filter je de speed weer uit de vloeistof met een koffiefilter.
Daarna is het een kwestie van de gewassen speed van het filter af schrapen, en even drogen.
Meestal houd je dan een wit en geurloos poeder over.
h
hansie24Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb het ook gehad tijdje terug... was de zelfde kleur ook, maar was top spul verder
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#7
Laten testen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."