#1
Haha! Ik gebruik zo'n 3-5 keer per week Cannabis en ben er op die momenten erg bewust mee bezig. Ik plan de keren echt goed van te voren en zorg dat ik de volgende dag kan uitslapen.
Verder rook ik altijd puur waardoor ik niet verslaafd raak aan nicotine. Dit zorgt er voor dat ik helemaal zelf kan bepalen wanneer ik gebruik en wanneer niet. Ik moet zeggen dat ik het blowen zelf ook erg leuk vind en niet alleen het knetter zijn.
Het beste zou ik me pure sticks vervangen voor spacecake omdat het eten van spacecake geen schade aanricht maar spacecake is zo duur en een joint roken is zoveel lekkerder!
Het kan dan wel zo zijn dat de schade die je aanricht met het roken van 1 stick te vergelijken is met de shade die wordt aangericht na het roken van 7 sigaretten maar een feit blijft dat je van roken waarschijnlijk nooit meer af komt en van het roken van pure sticks wel. (en anders is het heel goed te vervangen voor Space Cake)
Als laatst wil ik nog even kwijt dat ik mijn havo diploma heb gehaald door veel te leren na het roken van een pure stick of een stukje space cake. Ik ga niet zeggen dat mijn prestaties verbeteren door Cannabis maar het is wel zo dat ik meer leer als ik meer gebruik. Voor wat hoort wat
Ik wil iedereen een prettig dag wensen, smokese en blijf van de HD af!![:grin:]()
Verder rook ik altijd puur waardoor ik niet verslaafd raak aan nicotine. Dit zorgt er voor dat ik helemaal zelf kan bepalen wanneer ik gebruik en wanneer niet. Ik moet zeggen dat ik het blowen zelf ook erg leuk vind en niet alleen het knetter zijn.
Het beste zou ik me pure sticks vervangen voor spacecake omdat het eten van spacecake geen schade aanricht maar spacecake is zo duur en een joint roken is zoveel lekkerder!
Het kan dan wel zo zijn dat de schade die je aanricht met het roken van 1 stick te vergelijken is met de shade die wordt aangericht na het roken van 7 sigaretten maar een feit blijft dat je van roken waarschijnlijk nooit meer af komt en van het roken van pure sticks wel. (en anders is het heel goed te vervangen voor Space Cake)
Als laatst wil ik nog even kwijt dat ik mijn havo diploma heb gehaald door veel te leren na het roken van een pure stick of een stukje space cake. Ik ga niet zeggen dat mijn prestaties verbeteren door Cannabis maar het is wel zo dat ik meer leer als ik meer gebruik. Voor wat hoort wat
Ik wil iedereen een prettig dag wensen, smokese en blijf van de HD af!
