Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk Heb mijn gebruik helemaal onder controle!

Ik Heb mijn gebruik helemaal onder controle!

15 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Haha! Ik gebruik zo'n 3-5 keer per week Cannabis en ben er op die momenten erg bewust mee bezig. Ik plan de keren echt goed van te voren en zorg dat ik de volgende dag kan uitslapen.

Verder rook ik altijd puur waardoor ik niet verslaafd raak aan nicotine. Dit zorgt er voor dat ik helemaal zelf kan bepalen wanneer ik gebruik en wanneer niet. Ik moet zeggen dat ik het blowen zelf ook erg leuk vind en niet alleen het knetter zijn.

Het beste zou ik me pure sticks vervangen voor spacecake omdat het eten van spacecake geen schade aanricht maar spacecake is zo duur en een joint roken is zoveel lekkerder!

Het kan dan wel zo zijn dat de schade die je aanricht met het roken van 1 stick te vergelijken is met de shade die wordt aangericht na het roken van 7 sigaretten maar een feit blijft dat je van roken waarschijnlijk nooit meer af komt en van het roken van pure sticks wel. (en anders is het heel goed te vervangen voor Space Cake)

Als laatst wil ik nog even kwijt dat ik mijn havo diploma heb gehaald door veel te leren na het roken van een pure stick of een stukje space cake. Ik ga niet zeggen dat mijn prestaties verbeteren door Cannabis maar het is wel zo dat ik meer leer als ik meer gebruik. Voor wat hoort wat :wink:

Ik wil iedereen een prettig dag wensen, smokese en blijf van de HD af! :grin:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#2
sjonge jonge ik had je bericht hier wel erg verkeerd begrepen mac :beer:

Alcohol maakt meer kapot dan je lief is!
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#3
aantallen zijn maar relatief. Heb niet het idee dat jij je leven aan het vergooien bent. Je bent iig heel bewust bezig met je gebruik en volgens mij pas je op jezelf. Ik haal ze ook regelmatig hooer de 5 x per week. Probeer het niet dagelijks te doen, maar probeer het wel zo veel mogelijk 's avonds te doen als ik verder ook geen verplichtingen heb. Ik word echt waanzinnig lui, maar kan wel meer van bepaalde dingen genieten. Wat de toekomst zal brengen is toch giswerk, bij mij heeft het in de 4 jaar dat ik gewerkt heb geen reet uitgemaakt qua blowen. Het kan ook zijn dat je tot je 50e blijft blowen is niet te zeggen, hangt er ook maar net vanaf in wat voor leefsituatie je terecht komt.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#4
had je niet al een keer precies hetzelfde topic geopened?
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja, en sowieso...ik heb een tijdje geleden dagelijks geblowd, had ik weinig problemen mee, behalve dat ik neit stoned kan leren en dat ik onderhand wel eens normaal mag doen en voor mijn examens en PWS ga werken.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#6
volgens mij niet, en bijna alle topics heb ik wel zo'n beetje gelezen, maar er wel eerder zoiets geweest van ploer_dark_core, die ik al een hele tijd niet meer heb gezien.


Waar hangt hij eigk uit, mijn discussiemaat, GVD


IK MIS JE, KOM TERUG!!!
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#7
ghehe :P

Vavond maar eens kijken hoe goed wiet is en hoe positief het effect is op mijn leerprocessen :grin:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wat ik verder ook kan melden dat ik doordeweeks eigenlijk alleen spacecake eet en in het weekend een puur jointje rook. (het blijft eigenlijk altijd bij 1 jointje)

En het rare vind ik altijd dat ik op vrijdag erg zin heb in een joint en de drang naar spacecake helemaal niet zo groot is!

Is een joint roken dus verslavender dan spacecake eten?
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#9
In het geval van weed raak je (geestelijk) verslaafd aan het gevoel. En niet op de manier waarop dat je dat gevoel opwekt. Denk echt dat het de grootste onzin is wat je nu verteld.

Nieuw woord: voorkeursverslaving

jammer het groene boekje is al gedrukt, anders hadden we die nog snel erbij kunnen zetten, mja
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mac... zei:
In het geval van weed raak je (geestelijk) verslaafd aan het gevoel. En niet op de manier waarop dat je dat gevoel opwekt. Denk echt dat het de grootste onzin is wat je nu verteld.

Nieuw woord: voorkeursverslaving

jammer het groene boekje is al gedrukt, anders hadden we die nog snel erbij kunnen zetten, mja
Klik om te vergroten...

Het kost me echt de grootste moeite te begrijpen wat je nu wil zeggen, zal vanavond nog eens lezen :)
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Jong rook je ajb een joint.

Mss ben ik ook wat vaag, maar dan heb ik dat zelf niet in de gaten, kom vanaaf ook nog wel eens terug en dan wijzig ik hem desgewenst.
F
Fat Freddy's catLid
01-01-2024, 00:00
#12
Als je het niet te gek maakt kan je volgens mij heel je leven wiet blijven roken... :stoned:
Rook zelf nu al 21 jaar en ben nog volop met sport bezig, maar ik rook wel alleen 's avonds als ik niks meer te doen heb!
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#13
:) Tot vanavond, hopelijk in herstelde staat :)

Is dat wel mogelijk? Ik geloof dat mijn lichaam echt geschrokken is van dat bier gisteren. Zo erg zelfs het de alcohol niet in mijn bloed heeft toegelaten en het mij maar meteen heeft laten uitplassen.

En verder heeft het gezorgd voor deze vage dag.

Wat een kut stukje heb ik weer geschreven :confused:

Vanavond maar is wat veranderen als ik tijd heb :P
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja, wiet is inderdaad een raar iets... ik weet dat ik er zonder mee kan, maar toch wil ik dat gevoel hebben. Maar ik heb nu tegen me ouders gezegd dat ik het alleen maar wil gebruiken in het weekend en vanavond gaat de laatste gram er doorheen. wat zal ik genieten van de laatste .. heb het al vaak gezegd maar deze keer ff doorbijten. want vrijdag is het weekend en dan mag het weer :P:P
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#15
maandag ook en woensdag... en ook vrijdag weer natuurlijk en zaterdag en naja nee eignelijk niet op zondag maar vandaag is een uitzondering :P
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#16
mmm dat is mooi om te horen :)

Hoe oud ben je als ik vragen mag?

Hoevaak gebruik je?

Is je leven veranderd sinds je blowt? Op wat voor manier? Positief of negatief? Blowen veel van je vrienden ook? Gebruik je ook nog andere drugs?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."