Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraagje houdbaarheid

Vraagje houdbaarheid

9 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
H
HimselfLid
01-01-2024, 00:00
#1
vroeg ik mijzelf ook af.... dit zijn niet dingen die zomaar vergeten horen te worden :P
F
FormshiftLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hey!

Ik heb een zak wiet gevonden in de kast ( ongeveer 50 gram ofzo)
Dit is een grote zak verkruimelde wiet, wat denk ik over is gebleven van het knipwerk in afgelopen Maart...

Kan je dit nog gewoon roken?
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja, als het gedroogd is kan je het wel lang bewaren geloof ik
F
FormshiftLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het zat in een grote normale wietzakje zegmaar...

En is niet open geweest sinds maart.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hmm, kan wel...en je wordt er sowieso niet ziek van want het kan niet bederven als het droog is...
Probeer het, of..nog beter...laat mij het maar uittesten :sunglasses:
H
HimselfLid
01-01-2024, 00:00
#6
is nog prima te roken man! weed bederft niet... word alleen onbruikbaar na een lange tijd... maar als je het nog kunt zien kun je het ook nog roken :P
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hoezo heb je het uberhaupt zolang bewaart :P
F
FormshiftLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ten eerste, ik wist niet dat het er lag
Ten tweede, het was van me broer ze knipwerk
Ten derde, ik blowde toen nog niet :P
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ten eerste, ik wist niet dat het er lag
Klik om te vergroten...

Ik dacht dat daar 6e zintuigen voor waren :rolleyes:

Ten tweede, het was van me broer ze knipwerk
Klik om te vergroten...

Moet je hem dan neit tegen zichzelf beschermen :wink:

Ten derde, ik blowde toen nog niet
Klik om te vergroten...
Aha..je wist het dus wel..of was dat de reden dat je het 6e zintuig nog niet had :P
F
FormshiftLid
01-01-2024, 00:00
#10
Me broer blowt niet... volges mij weet hij geen eens meer dat het er nog ligt.

Het lag helemaal verstopt achter in die kast, het is dat me ma het zei anders had er volgend jaar nog gelegen...

En nee, ik wist het echt niet :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."