#1
Ik heb een tijdje geleden ongeveer 3 weken bijna elke dag cannabis gebruikt. Hierna besloot ik te gaan minderen en om de dag cannabis te gebruiken. De laatste tijd heb ik 'savonds (wanneer ik meestal gebruik) last van hoofdpijn, het is geen erge hoofdpijn maar toch hij is er wel!
Nu ook weer heb ik hoofdpijn. Ik had me al voorgenomen wat te gebruiken maar omdat ik ergens mee bezig was dacht ik er even niet meer aan en was dat dus vergeten. Tot ik die hoofdpijn weer kreeg natuurlijk(meteen spacecake gebikt
)
Maar goed, nu mijn vraag, is er een mogelijkheid dat ik die hoofdpijn krijg omdat ik een tijd lang elke dag cannabis heb gebruikt en nu niet meer?
Ik hoop het niet, want dat betekent dat er toch een soort van afkickverschijnselen kunnen zijn bij gebruik van cannabis![:confused:]()
Nu ook weer heb ik hoofdpijn. Ik had me al voorgenomen wat te gebruiken maar omdat ik ergens mee bezig was dacht ik er even niet meer aan en was dat dus vergeten. Tot ik die hoofdpijn weer kreeg natuurlijk(meteen spacecake gebikt
Maar goed, nu mijn vraag, is er een mogelijkheid dat ik die hoofdpijn krijg omdat ik een tijd lang elke dag cannabis heb gebruikt en nu niet meer?
Ik hoop het niet, want dat betekent dat er toch een soort van afkickverschijnselen kunnen zijn bij gebruik van cannabis