Het schijnt niet zo moeilijk te zijn. Als iemand weet hoe je er 1 maakt dan hoor ik graag meer Heb mijn laatste namelijk verloren :P
#2
Er zijn volgens mij 2 topics hierover
#3
verloren? iig wel het bewijs dat die dingen werken dan :P
Ik heb _gehoord_ dat je er een kan maken van een 40W gloeilamp.. Je moet de fitting en het lampje eruit slopen, zodat je alleen de bol hebt zegmaar.
Dan moet je de binnenkant vijlen zodat er geen losse glassplinters in je longen komen (ook wel handig) en daarna speoelen met water.
Als het goed is past er een frisdrankflesdop op, daar maak je 2 gaatjes in (voor in en uitvoer van lucht) en daar doe je dan rietjes/slangetjes/buisjes in.
Wiet doe je in het bolletje, vuurtje eronder, beetje ronddraaien en smoken..
vriend van me was van plan er zo een te maken.. als ik em weer zie zal ik eens vragen of ie dat nog heeft gedaan en hoe
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.