Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHasj Space Cake?

Hasj Space Cake?

8 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb meerdere keren space cake gemaakt met wiet (gruis).
Met ongeveer zo'n 0.6 gram per plak.

Nu wilde ik heftiger trippen, door goede/sterke wiet te kopen..
Die man vertelde dat Hasj dan erg goed was, en dat het beste kon gebruiken en dan goed hard zou gaan.

Ik heb nedercracker of nedertrack hasj ofzoiets.. volgens die man zware hasj? :\\

Iig wil ik het nu proberen.. hoe kan ik het beste doen?
Gewoon in de deeg of gewoon in de boter?
En hoeveel kan ik het beste gebruiken.. hoor dat je best hevig kan reageren op hasj?!

alvast bedankt :wink:
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je wilt hasjtrippen kun je ook melk maken:

Melk aan de kook brengen
Hasj er in (eerste keer = 0,25 gram, later kun je altijd meer proberen)
Laten doorkoken en roeren tot het opgelost is
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#3
ga je dan net zo 'hard' als cake?

er is niks boven paddo's natuurlijk :wink: maar ff goed spacen op cake is ook wel weer ff lekker!

Niemand maakt dus ooit een cake met hasj?!
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#4
Qocaïne zei:
Gewoon in de deeg of gewoon in de boter?
Klik om te vergroten...
moet de weed/hasj niet altijd in de boter, omdat thc zich aan vet hecht?
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#5
cake doe ik meestal met hash omdat weed nog wel eens wil gaan stinken
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#6
o ja en de hash doe ik gewoon door het beslag heen
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#7
idd gewoon door het beslag heen doen.. best lekker om te eten,

heb een keer een hasj-chocolade-taart gegeten , dat was echt heeel lekker
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#8
spacekonijn zei:
idd gewoon door het beslag heen doen.. best lekker om te eten,

heb een keer een hasj-chocolade-taart gegeten , dat was echt heeel lekker
Klik om te vergroten...

a jaa ik heb wel eens hash brownies gemaakt

das echt lekker :)
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#9
kaalkopje zei:
spacekonijn zei:
idd gewoon door het beslag heen doen.. best lekker om te eten,

heb een keer een hasj-chocolade-taart gegeten , dat was echt heeel lekker
Klik om te vergroten...

a jaa ik heb wel eens hash brownies gemaakt

das echt lekker :)
Klik om te vergroten...


Ok thnx kaalkopje & spacekonijn ^_^

Hasj brownies it iiiis!!

Enne... 1 gram per brownie lijkt me geen succes denk ik hè?
Maak wel twee brownies van 0,5 gram.. mocht het lekker gaan, of nog niks voelen kan ik altijd de tweede nemen!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."