Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsbiologisch en supersterk

biologisch en supersterk

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
a
amnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik was laatst in coffeeshop Flower Power in amsterdam waar ze biologische wiet verkopen. Op het menu staan de soorten met daarachter kroontjes (hoe meer kroontjes hoe sterker). Die met vier kroontjes leek me wel wat, en dat was ook wat :hearteyes: :rolleyes: ...... knetter als een banketletter was ik!
(ik rook er gem. 10 op een dag dus ben wel wat gewend) Naar mijn idee was het een haze soort. Is deze soort altijd sterker dan een ''normale soort''?
Of hangt het enkel af van het thc gehalte?
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hangt af van de kweker en hoe en wanneer hij oogst. Niet alleen THC maar ook CBD is bepalend. Haze hoeft niet altijd stekker te zijn. Een Haze soort heeft een langere periode nodig voordat je kan oogsten. Vaak zijn de witte soorten goed zoals white widow bijvoorbeeld.

Als je een plant te lang laat staan dan ontwikkeld het meer CBD gehalte waar je sloom van wordt. Misschien ligt het daar aan. THC geeft je juist een high gevoel.
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik pak ook af en toe een haze-soort en vind deze altijd beter dan de andere soorten
volgens mij komt dit omdat haze een pure sativa soort is, en van de sativa soorten wordt je meer high dan stoned, in vergelijking met de indica soorten... (meeste wietsoorten in de shop zijn indica of kruisingen tussen indica en sativa, omdat deze sneller geoogst kunnen worden)
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#4
mjah,ik heb ook al veel gemerkt dat ik soms van buitenkweek(ipv shop,en dus een lager thc gehalte) meer voel dan van opgefokte coffeeshop wiet!!!

ik heb er nu van iemand op mn werk die zelf binnen kweekt,en ook biologisch gekweekt!!
wiet doet goed zn werk moet ik zeggen,...
denk dat het idd niet alleen van het thc gehalte af hangt(of ligt er miss aan wat je zelf leuk vind). :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."