Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumstripweed

tripweed

2 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
B
BewildLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hehe ik ben nu lekker stond, ik ver keer stoneyland, zelfs op de wolken van stoneyland, want ik was te stoned om in stoneyland te blijven :stoned: , maar dit geheel terzijde.

Ik heb een vraag, ik heb dit moment nogal overdreven straffe weed liggen, echt tripweed ofzo, als ik 1 heel klein jke rol puur en ik smoke da dan weet ek nimeer wie of waar dat ek ben :P.

opzich ben ik hier natuurlij kzeer blij om: ff wa weed fixen en trippen maar :stoned: :P . Maar ik vraag mij af of ze miss iets op men weed hebben gekapt ofzo, ik weet alleen dat ze soms pcp op weed doen, ma het lijkt mij wel te zwak vo pcp, want ik heb nix van visuals, alleen alles wat ik ize is nieuw etc. precies nog nooit gezien en alles is ook gewoon verdraaid leuk :hearteyes: .

Weet iemand hoe dit kan?:tongueout:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gewoon knetterstoned zonder een heel zwaar gevoel? Waarschijnlijk sterke sativa wiet. Wees er blij om.
B
BewildLid
01-01-2024, 00:00
#3
amai dat ik daar blij voor ben, ik dank stoney the king of the stonders voor het schenken van dit mooi, waardevol cadeau :stoned: .
Shit man, ik ben echt ver heen :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."