De medi is gesloten in breda
Weet iemand waarom, ik heb wel vermoedens maar toch...
#2
Omdat mij ze rottende wiet verkopen
Fucking vieze klootzakken
On-topic : geen idee
#3
@ Disso
#4
Ik heb gehoord dat het kwam omdat ze een hoop contant geld en teveel wiet hadden liggen. Dit is btw al de zoveelste keer dat de politie er binnenviel dus ze hadden het kunnen weten.