Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraag weed-paranoia

Vraag weed-paranoia

26 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
b
boterkoek17Lid
01-01-2024, 00:00
#1
PePhenkie___// zei:
:stoned: ziek man :openmouth: da heb ik ook met dat para gedoe zoals soma het zegt weet iemand hoe dit kan ik stoor me er niet echt aan en het is ook minder erg dan wanneer je het zo leest maar toch ik zou wel es willen weten hoe dit nou kan. :stoned: Ik zat te denken aan een soort van faalangst zeg maar dat je jezelf zo goed mogelijk wil presenteren tegenover anderen ofzo. ( wat door de baap geactiveerd word, normaal heb ik er geen last van. )
en door je dus compleet stil te houden( toegeven aan de paranoia ) heb je voor jezelf een zekerheid dat anderen je niet dom vinden wat juist weer omgekeerd werkt omdat iedereen denkt waarom ben je de heletijd zo stil dan, ben je gek/dom/debiel ofzo?
en dat triggert dan weer de gedachte dat je dat bent en dus word je weer stiller.
soort van cirkel idee ik denk dat jejezelf mentaal over dit dillema heen moet zetten. ( wat mij overigens gelukt is heb er nu bijna geen last meer van. ) :stoned: :stoned: <--- dan kan dat weer :grin:
Klik om te vergroten...

deze is egt goed!

maar geen parioana voor mij meer, allen als ik te strak van de pep ben!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Doodkapje zei:
euh... geen flikker met gothic te maken vrees ik. i'm a believer baby!!! :grin:
Klik om te vergroten...
Ik zag een open deur en ik moest trappen.
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#3
PePhenkie___// zei:
:stoned: ziek man :openmouth: da heb ik ook met dat para gedoe zoals soma het zegt weet iemand hoe dit kan ik stoor me er niet echt aan en het is ook minder erg dan wanneer je het zo leest maar toch ik zou wel es willen weten hoe dit nou kan. :stoned: Ik zat te denken aan een soort van faalangst zeg maar dat je jezelf zo goed mogelijk wil presenteren tegenover anderen ofzo. ( wat door de baap geactiveerd word, normaal heb ik er geen last van. )
en door je dus compleet stil te houden( toegeven aan de paranoia ) heb je voor jezelf een zekerheid dat anderen je niet dom vinden wat juist weer omgekeerd werkt omdat iedereen denkt waarom ben je de heletijd zo stil dan, ben je gek/dom/debiel ofzo?
en dat triggert dan weer de gedachte dat je dat bent en dus word je weer stiller.
soort van cirkel idee ik denk dat jejezelf mentaal over dit dillema heen moet zetten. ( wat mij overigens gelukt is heb er nu bijna geen last meer van. ) :stoned: :stoned: <--- dan kan dat weer :grin:
Klik om te vergroten...

Jep, zo voel ik mij dus als ik geblowd heb. Erg goed gezegd.
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
@exceptional Insight mmm haha je mag trappen maar ik kan me goed verweren hoor!!! hihi ik ben het gewoon om tegen de stroom in te zwemmen.
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#5
Een vriendin van me heeft in de tuin een heel erg grote trampoline. We waren met zijn 10en gaan smoken. Uiteindelijk vertelde iemand dat ze wel eens geesten had gezien en er in de bosjes er ook een zag. Iedereen raakte in paniek en het was een grote schreeuwbende. het was pikkedonker en we gingen allemaal in een hoopje tegen elkaar zitten op de trampoline. Dat gaf dan weer een warm en veilig gevoel maar iedereen was echt heel erg bang (ja iets teveel gesmoked toen). Nu is het natuurlijk om te lachen maar op dat moment was het toch best eng xD
D
Dub23Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Heb dat ook vaak als ik wiet gerookt heb,dat gevoel van paniek en paranoia.Dus daarom rook ik bijna altijd hash,heb ik daar dus geen last van.Van Hash ben ik relaxted stoned en met blowen van wiet is 't de omgekeerde wereld.Wel vreemd eigenlijk.

Van sommige soorten wiet krijg ik dus ook vet last van mijn ogen en krijg ik last van nies buien.erg irri btw. :smoke:
s
steefLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mischien is hasj wel iets voor mij. Ik word namelijk helemaal gek van dat Bad gaan. :kots:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."