#1
PePhenkie___// zei:ziek man
da heb ik ook met dat para gedoe zoals soma het zegt weet iemand hoe dit kan ik stoor me er niet echt aan en het is ook minder erg dan wanneer je het zo leest maar toch ik zou wel es willen weten hoe dit nou kan.
Ik zat te denken aan een soort van faalangst zeg maar dat je jezelf zo goed mogelijk wil presenteren tegenover anderen ofzo. ( wat door de baap geactiveerd word, normaal heb ik er geen last van. )
en door je dus compleet stil te houden( toegeven aan de paranoia ) heb je voor jezelf een zekerheid dat anderen je niet dom vinden wat juist weer omgekeerd werkt omdat iedereen denkt waarom ben je de heletijd zo stil dan, ben je gek/dom/debiel ofzo?
en dat triggert dan weer de gedachte dat je dat bent en dus word je weer stiller.
soort van cirkel idee ik denk dat jejezelf mentaal over dit dillema heen moet zetten. ( wat mij overigens gelukt is heb er nu bijna geen last meer van. )![]()
<--- dan kan dat weer
![]()
deze is egt goed!
maar geen parioana voor mij meer, allen als ik te strak van de pep ben!
ziek man 
