iemand er ervaring mee?
en iemand die mij het verschil verteld tussen stoned en high zijn?
thx
#2
Gewoon goed kruimelen en goed trekken de eerste paar keer. Maak er goed kleine brokjes van.
#3
Stoned: weed met tabak smoren. Je wordt er lekker loom van. Het is wel chill zo.
High: weed puur smoren, je wordt er lekker knetter van, meer lachkicks ook wel naar mij ervaringen. Ook meer een trippy gevoel.
Ik voorkies wel puur mja da gebeurt ni veel mits het 2maal zo duur is.
#4
cobhc: Children Of Bodom Hate Crew neem ik aan?
Ik zou het het zelfde formuleren als Bengt, alleen het hoeft niet 2x zo duur te zijn als je investeerd in een goede vaporizer.
Persoonlijk vind ik dat je de beste "high" krijgt van een paar hijsen van een vaporizer, en in een goede vaporizer doe je zeker 3x zo lang met je wiet.
Btw, hasj in een pijpje roken knalt er lekker in
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.