#1
pipoxyz zei:Ik ben er na een paar dagen nicotineloze tabak wel achter wat de Werkelijke verslaving van joints roken is....en das toch echt de tabak.
Dus alvorens het doorbreken van associaties kans op slagen heeft, moet eerst de nicotinebehoefte dmv joints worden afgebouwd.
Dat heb ik hier meer mensen horen zeggen. Maar als het puur de tabak is, dan rook je toch gewoon een sigaret. Misschien dat dit opgaat voor de niet rokende blowers. Maar ik heb naast mijn sigaretjes echt nog wel de behoefte aan wiet roken...