Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNieuwjaar Amsterdam

Nieuwjaar Amsterdam

8 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
j
justdaveyLid
01-01-2024, 00:00
Dit is wel jammer :( we dachte als het ware van shop tot shop te gaan tot in de vroege uurtjes
j
justdaveyLid
Hey jongens,

Heb me net geregistreerd, maar ben al tijdje alle topics aan het meekijke, maar dus nu hier zelf met een vraagje.

Ik en enkele vriende willen met nieuwjaar erop uit trekken naar Amsterdam om daar zoveel mogelijk shops proberen te doen. Kunnen jullie mij misschien zeggen tot hoelaat deze ongeveer open zijn. Is dit later als de normale openingsuren en kunnen jullie mij ook de betere aanraden in Amsterdam?

Thx 2 all

ciao
:) :wave:
F
Funky MonkeyLid
Ik denk tot ongeveer 24:00 31 december... Bij coffeeshops is het dat ze niet langer open mogen dan ze van de gemeente krijgen opgekregen. En verder betwijvel ik of ze uberhaubt wel open zijn :confused: Maar je kan het natuurlijk altijd proberen :mrgreen:
-
-spaceman-Lid
Nick de Neger zei:
Ik denk tot ongeveer 24:00 31 december... Bij coffeeshops is het dat ze niet langer open mogen dan ze van de gemeente krijgen opgekregen. En verder betwijvel ik of ze uberhaubt wel open zijn :confused: Maar je kan het natuurlijk altijd proberen :mrgreen:
Klik om te vergroten...

idd, beter op tijd inslaan! Volgens mij gaan ze vroeg dicht...
l
lysergine25Lid
das een droom davey bevriezen op de dam wordt het .....
P
PikachuLid
Je kunt natuurlijk ook eerder op de dag van shop naar shop gaan en dan na twaalf uur het vieren met verschillende wiet na verschillende wiet te roken :grin:

En dat is wel zo warm =)
-
-spaceman-Lid
lysergine25 zei:
das een droom davey bevriezen op de dam wordt het .....
Klik om te vergroten...

:mrgreen: :mrgreen: :smoke:
a
acidboyLid
Shops gaan in A'dam sowieso allemaal om een uurtje of 1 dicht volgens mij, regulations.
Hoe het op de 31e zit weet ik niet... azgaza kan je dat vast vertellen, ze woont er tenslotte :)
a
azgazaLid
Meestal een uur of 1, bijna alle coffeeshops waar ik ben geweest sluiten om 1 uur. Verder weet ik niet of er een uitzondering is voor oud en nieuw.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."