Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik heb het ooit es geprobeerd het te snuive ma ik kreeg geluik een niesaanval"
"Dit is wel jammer we dachte als het ware van shop tot shop te gaan tot in de vroege uurtjes"
"Hey jongens, Heb me net geregistreerd, maar ben al tijdje alle topics aan het meekijke, maar dus nu hier zelf met een vraagje. Ik en enkele vriende willen met nieuwjaar erop uit trekken naar Amsterdam om daar zoveel mogelijk shops proberen te doen. Kunnen jullie mij misschien zeggen tot hoelaat deze ongeveer open zijn. Is dit later als de normale openingsuren en kunnen jullie mij ook de betere aanraden in Amsterdam? Thx 2 all ciao"