01-01-2024, 00:00#3afghaan, lekker makkelijk, staafje van rollen, zacht van smaak, en vrijwel vrij van geur.
01-01-2024, 00:00#5Ook polm hasj, omdat de high mij zeker wel bevalt. Ik vind het niet te scherp, maar gewoon lekker zoals het hoort.
01-01-2024, 00:00#7 Purple haze zei: Polm hasj. Lekker veel voor weinig geld en goede kwaliteit. Klik om te vergroten... Ditto.