Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvan blowen wordt je later succesvol en ga je veel verdienen.

van blowen wordt je later succesvol en ga je veel verdienen.

13 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#1
http://norml.org/index.cfm?Group_ID=6513

Cannabis Users Likely To Be Well Educated, Top Wage Earners, Survey Says
Share This Page del.icio.us | digg | Stumble Upon | Facebook

April 14, 2005 - Ottawa, ON, Canada



Ottawa, Ontario: Lifetime cannabis users are likely to be single, well educated, and earning an above average salary, according to a recent survey of 13,900 Canadians conducted by Health Canada and the Canadian Executive Council on Addictions.

Approximately 45 percent of the Canadian population over age 15 reported having used cannabis during their lifetime - up from 23 percent in 1989, the survey reported. Lifetime cannabis use increased with education and income. Among those with some post-secondary education, 52 percent reported having used cannabis. By comparison, among those without a high school degree, only 35 percent reported having tried cannabis. In addition, 55 percent of those respondents with a "high income adequacy" said they had used cannabis, as opposed to only 43 percent of those with a "low income adequacy."
Klik om te vergroten...
tied veur teg'ngas! :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Prachtig!!!
Maar dat wil niet zeggen dat de cannabis je slim maakt he.
Het geeft je wel dorst naar kennis, en omdat je het "leren" (of hoe je het noemt) zo intens beleefd, blijft het meestal langer hangen.

Maar leuk tegengas!
Zeker dat cannabis gebruikers actheraf een hoog inkomen lijken te hebben.
In Canada is het medisch gebruik van Cannabis toegelaten btw.
Net zoals het groeien voor medische doeleinden.
Prachtige vooruitgang.

Wel jammer dat de meeste gebruikers single blijken te zijn.
Heeft zo zijn voordelen, maar emancipatie is niets voor mij.
Zou mijn gezin nooit kwijt wensen. Maar daar zal cannabis geen uitspraak in hebben. Ik moet werken aan mijn gezin, niet cannabis.
En dat valt heus te combineren, eens de kleine slaapt hehe.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#3
kom op nou dat is amerikaanse propaganda die gelijk staat aan hun meth filmpjes.

heb je geen echt bewijs ?

:hearteyes:

:mrgreen:
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#4
lysergine25 zei:
kom op nou dat is amreikaanse propagande die gelijk staat aan hun meth filmpjes.

heb je geen echt bewijs ?

:hearteyes:

:mrgreen:
Klik om te vergroten...

Canada en Amerikaans. Hmmmm
Echt Amerikaans vind ik Canadezen niet.
Zij zijn meer beschaafd, en daarbovenop is hun sociale zekerheid plus welvaart wel een groot pakje beter dan de USA.

Bleep The USA!
Just bleeping bleep it
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#5
das geen bleeping bewijs mayan ...
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#6
lysergine25 zei:
das geen bleeping bewijs mayan ...
Klik om te vergroten...

En ik die dacht dat jij zo graag kommaneukte... :zucht:
:grin:

Nee neen Lys, jij wil de feiten niet zien op een algemene basis.
Jij bekijkt ze vanuit jouw perspectie en vanuit 5% dat "hulp zoekt".

Jij wil ze niet zien! en neen... dat was geen bewijs, wel feiten.
Maar gaf jij er dan? :hearteyes:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#7
ik geef het op .... jullie winnen dit toch nooit!!



:hearteyes:

Marijuana sloopt meer dan je lief is !!
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#8
lysergine25 zei:
ik geef het op .... jullie winnen dit toch nooit!!



:hearteyes:

Marijuana sloopt meer dan je lief is !!
Klik om te vergroten...

LOL Geef jij maar op :tongueout:
Het sloopt enkel maar zo'n 10% van het inkomen hier hoor.
Wow Big DRAMA :) Call the DEA!!!!

Geld is relatief he Lys, enfin voor sommige toch.

Je denken kan versterkt worden door Cannabis, zij die verkeerd denken kunnen inderdaad "geflurkt" zijn.
Maar ik herhaal: je moet de wereld niet met jezelf spiegelen. :wink:
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#9
lysergine25 zei:
kom op nou dat is amerikaanse propaganda die gelijk staat aan hun meth filmpjes.

heb je geen echt bewijs ?

:hearteyes:

:mrgreen:
Klik om te vergroten...
statistisch bewijs onder je neus stonie:wink:
according to a recent survey of 13,900 Canadians
Klik om te vergroten...
:wink:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Beetje selectief welke onderzoeken je wel en niet gelooft ?

Liefst maar de onderzoeken zonder onderbouwing geloven die vertellen wat je graag hoort he.

"Maar ik herhaal: je moet de wereld niet met jezelf spiegelen. "
Stonie spiegelt hem misschien aan zichzelf, jij aan je eigen wensen en illusies.
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wacky zei:
Beetje selectief welke onderzoeken je wel en niet gelooft ?

Liefst maar de onderzoeken zonder onderbouwing geloven die vertellen wat je graag hoort he.

"Maar ik herhaal: je moet de wereld niet met jezelf spiegelen. "
Stonie spiegelt hem misschien aan zichzelf, jij aan je eigen wensen en illusies.
Klik om te vergroten...
och...ik loop gewoon wat eenzijdige belichting te corrigeren...
en een zulk massaal uitgevoerd onderzoek lijkt me best wat voeten in aarde hebben...ik zie zo 123 geen reden om dat in twijfel te trekken (moeite om het te verifieren mag je idd wel zelf doen :wink: )
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hoezo geen reden om het in twijfel te trekken, wat dacht je ervan om de link tussen oorzaak en gevolg eens te onderzoeken ?

Wanneer er veel mensen met een paraplu op lopen is er vaak regen. Hiermee lever ik het statistische bewijs dat paraplu's regen veroorzaken.

Je moet zelf maar eens met statistiek gaan spelen en proberen een stelling die je van te voren verzint te "bewijzen" met stastiek. Je zal zien dat het meestal wel lukt.

En daarbij zie ik in dit soort onderzoeken meestal weinig profesionele benadering. ALS je al pretendeert iets te kunnen bewijzen met statistiek, dan wil ik zekerheids indexen zien.

Onderzoeken die alleen op statistische gegevens zijn gebaseerd verdienen een grondige scepsis. Statistieken zijn een hulpmiddel bij onderzoeken, maar niet de hoofdzaak of zelfs het enige "bewijs".
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wacky zei:
Hoezo geen reden om het in twijfel te trekken, wat dacht je ervan om de link tussen oorzaak en gevolg eens te onderzoeken ?

Je moet zelf maar eens met statistiek gaan spelen en proberen een stelling die je van te voren verzint te "bewijzen" met stastiek. Je zal zien dat het meestal wel lukt.

En daarbij zie ik in dit soort onderzoeken meestal weinig profesionele benadering. ALS je al pretendeert iets te kunnen bewijzen met statistiek, dan wil ik zekerheids indexen zien.

Onderzoeken die alleen op statistische gegevens zijn gebaseerd verdienen een grondige scepsis. Statistieken zijn een hulpmiddel bij onderzoeken, maar niet de hoofdzaak of zelfs het enige "bewijs".
Klik om te vergroten...
whatever.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#14
pipoxyz zei:
whatever.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."