Ik zou graag es weed proberen in een waterpijp (samen met fruittabak).
Hoeveel gram zouden jullie aanraden voor een beginner?
#3
haal gewoon een grammetje bij een shop en doe steeds een topje erin
je kan ook pure wiet erin doen..
high times!
(en hoeveel gram je haalt hangt af van hoeveel je wilt smoken natuurlijk, van 0,2 gram wiet kan je al knetter genoeg zijn voor je 1e x)
#4
een Hookah waterpijp dus? vind die dingen maar niks, echte bong voor mij! :P MAAR dat boeit eigenlijk totaal niet.
Dus daarom vervolg ik de post nu zonder egocentrische bullshit.
Idd, koop gewoon wat zo goed als iedere hoeveelheid die je kan kopen is al genoeg om je stoned te krijgen. En zolang je geen rook verspilt komt het allemaal wel goed. Koop wel de duurdere soorten wiet, dus niet de goedkopere, goedkopere roken vaak minder fijn en je word er meestal ook minder snel stoned van maar dat verschilt per winkel natuurlijk
Je kan niks fout doen en dat zal ook niet gebeuren
#5
Ik adviseer je om gewoon 1 gram te halen en dan pure roken.. fruittabak heb ik persoonlijk nooit lekker gevonden bij weed
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.