Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeginner weed + waterpijp

Beginner weed + waterpijp

4 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
o
ohnoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bedankt voor de replies :)
o
ohnoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hey

Ik zou graag es weed proberen in een waterpijp (samen met fruittabak).
Hoeveel gram zouden jullie aanraden voor een beginner?
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
haal gewoon een grammetje bij een shop en doe steeds een topje erin

je kan ook pure wiet erin doen..

high times! :stoned:

(en hoeveel gram je haalt hangt af van hoeveel je wilt smoken natuurlijk, van 0,2 gram wiet kan je al knetter genoeg zijn voor je 1e x)
J
Jeroen83Lid
01-01-2024, 00:00
#4
een Hookah waterpijp dus? vind die dingen maar niks, echte bong voor mij! :P MAAR dat boeit eigenlijk totaal niet.

Dus daarom vervolg ik de post nu zonder egocentrische bullshit.

Idd, koop gewoon wat :) zo goed als iedere hoeveelheid die je kan kopen is al genoeg om je stoned te krijgen. En zolang je geen rook verspilt komt het allemaal wel goed. Koop wel de duurdere soorten wiet, dus niet de goedkopere, goedkopere roken vaak minder fijn en je word er meestal ook minder snel stoned van :) maar dat verschilt per winkel natuurlijk

Je kan niks fout doen :) en dat zal ook niet gebeuren
T
ThaReaperLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik adviseer je om gewoon 1 gram te halen en dan pure roken.. fruittabak heb ik persoonlijk nooit lekker gevonden bij weed

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."