Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWiet door pijpje wil niet echt lukken.

Wiet door pijpje wil niet echt lukken.

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
A
AMG991Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb al een aantal keren wiet door een pijpje gerookt. Het was gewoon een wietpijp, niks zelfgemaakt of een ander soort pijp. Gewoon een klein wietpijpje.

Nou valt het me op dat ik er helemaal niet stoned van wordt. Integendeel, ik voel helemaal niks. Ik heb van alles geprobeerd. Puur, puur met shag en op allemaal manieren proberen te inhaleren en uitblazen maar het werkt gewoon niet.

Hoe komt het dat als je door een pijpje rookt het niet werkt? Er wordt toch geen THC gefilterd?

EDIT:Het is geen waterpijp. Anders was het mij ook al duidelijk :stoned:
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#2
flinke trek nemen en effe binne houden dan werkt het wel
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#3
als je een normale joint rookt voel je wel wat?
J
Jeroen83Lid
01-01-2024, 00:00
#4
hard trekken, misschien ook grinden, gebruik je wel screens ( van die gaasjes ) ? je moet even experimenteren maar als je eenmaal rook krijgt kan je zeker weten wel stoned worden
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#5
funkmaus zei:
hard trekken, misschien ook grinden, gebruik je wel screens ( van die gaasjes ) ? je moet even experimenteren maar als je eenmaal rook krijgt kan je zeker weten wel stoned worden
Klik om te vergroten...

lijkt mij een redelijke must toch? gaasjes?
Ik ging altijd wel lekker op zo'n wietpijpje... gewoon gaasje... beetje verkruimelde wiet erin, vuurtje erop en halen maar...

Lang inhouden heeft overigens geen nut. Dat zijn maar fabeltjes. Het enige verschil wat je dan merkt is dat je gewoon minder zuurstof krijgt .. en dus wat extra duizelig bent enzo.
A
AMG991Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Er wordt natuurlijk gebruikt gemaakt van een gaasje. Anders gaat al dat wiet vast zitten in dat katoenen filter binnenin de pijp en dan inhaleer je niks meer. We hebben het ook gegrind.

Of we hadden het liever gedaan maar een vriend van mij had zon grind dingetje waar je wiet of hasj in doet en dan kun je door te draaien het fijnmalen. Maar we hadden alles fijn gesneden met een scherp mes met een aardig goed resultaat.

Zou het misschien zo kunnen zijn dat de doseringen een beetje slecht waren. Bijvoorbeeld teveel shag ofzo? In een pijp kun je het ook niet echt mengen.
We hadden gewoon een dun laagje shag op de onderkant, daarbovenop een grote laag wiet en daar bovenop weer een beetje shag.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#7
Beter ga je jagen op zure geuren met een washandje op zak.
T
ThaReaperLid
01-01-2024, 00:00
#8
Gewoon geen shag! dat is verkrachting van een pijpje!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."