#1
Ik heb al een aantal keren wiet door een pijpje gerookt. Het was gewoon een wietpijp, niks zelfgemaakt of een ander soort pijp. Gewoon een klein wietpijpje.
Nou valt het me op dat ik er helemaal niet stoned van wordt. Integendeel, ik voel helemaal niks. Ik heb van alles geprobeerd. Puur, puur met shag en op allemaal manieren proberen te inhaleren en uitblazen maar het werkt gewoon niet.
Hoe komt het dat als je door een pijpje rookt het niet werkt? Er wordt toch geen THC gefilterd?
EDIT:Het is geen waterpijp. Anders was het mij ook al duidelijk
Nou valt het me op dat ik er helemaal niet stoned van wordt. Integendeel, ik voel helemaal niks. Ik heb van alles geprobeerd. Puur, puur met shag en op allemaal manieren proberen te inhaleren en uitblazen maar het werkt gewoon niet.
Hoe komt het dat als je door een pijpje rookt het niet werkt? Er wordt toch geen THC gefilterd?
EDIT:Het is geen waterpijp. Anders was het mij ook al duidelijk
