Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWorld Wide Marijuana March 2008

World Wide Marijuana March 2008

9 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Neen was in België he :)
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#2
http://www.indymedia.be/nl/node/27343

Pff lekker boeltje daar!

Op de dam was het rustig en niet veel mensen, toch blij dat ik er langs ben geweest :)
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#3
jcp zei:
http://www.indymedia.be/nl/node/27343

Pff lekker boeltje daar!

Op de dam was het rustig en niet veel mensen, toch blij dat ik er langs ben geweest :)
Klik om te vergroten...

Je leest steeds vaker dat allerhande demonstraties worden tegengehouden door haast dictatoriaal gedrag van de politiemacht. En vaak is dit ook nog eens op hele vage gronde. Maar zij handelen natuurlijk niet vanuit de eigen politieke agenda, maar uit belang van 'het volk' *ahum*.
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als je geen zin hebt om hiervoor naar Antwerpen te gaan, is er vanuit wietforum.nl een actie gestart op de dam omdat er ?juist? in nederland geen Marijuana March georganiseerd is...

Het wordt geen protest, maar meer een bijeenkomst om een statement te maken.



Wij zijn daar niet om onrust te stoken, wij zijn daar niet om te protesteren, wij zijn daar voor het volgende:

"Begrip Kweken, Vrijheid Oogsten"
Klik om te vergroten...
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jammer dat ik niet kan :(

Had er op zich wel bij willen zijn, veel success iig.
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#6
Thnx, paddo protest was ik ook op de dam en waren maar 100 man ofzo, maar als je wel op komt dagen bij zulke dingen kan je ieder geval legitiem zeiken als er zometeen geen coffeeshops meer zijn! :wink:
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Er was weinig volk
Er was een arrestatie
En er was een tweede march op 100m van het nieuw Antwerps justitiepaleis (de torentjes).

Hoe het daar afliep weet ik nog niet.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#8
Er was een arrestatie
Klik om te vergroten...
Tja, wiet trekt apart volk aan he.. :mrgreen:
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nee neen was een regelrecht dictactuur.

Arrestaties omdat men vragen stelde aan de ordehandhaving.
Arrestaties voor het planten van een cannabis zaadje.

Er zou zogezegd in het openbaar geblowed zijn, maar dat heeft niemand gedaan.

Dat ze iemand oppakken omdat hij in het openbaar een plantje zaait tot daar aan toe, maar geen toeschouwers arresteren die uitleg vragen he.
Dat lijkt me al meer op een dictactuur.
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mayan zei:
Nee neen was een regelrecht dictactuur.

Arrestaties omdat men vragen stelde aan de ordehandhaving.
Arrestaties voor het planten van een cannabis zaadje.

Er zou zogezegd in het openbaar geblowed zijn, maar dat heeft niemand gedaan.

Dat ze iemand oppakken omdat hij in het openbaar een plantje zaait tot daar aan toe, maar geen toeschouwers arresteren die uitleg vragen he.
Dat lijkt me al meer op een dictactuur.
Klik om te vergroten...

Nederland politiestaat? Het wordt steeds erger :(

Maar goed, als je niets te verbergen hebt, dan heb je er natuurlijk helemaal geen last van! :')

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."