#1
Neen was in België he ![:)]()
jcp zei:http://www.indymedia.be/nl/node/27343
Pff lekker boeltje daar!
Op de dam was het rustig en niet veel mensen, toch blij dat ik er langs ben geweest![]()
Wij zijn daar niet om onrust te stoken, wij zijn daar niet om te protesteren, wij zijn daar voor het volgende:
"Begrip Kweken, Vrijheid Oogsten"
Tja, wiet trekt apart volk aan he..Er was een arrestatie

Mayan zei:Nee neen was een regelrecht dictactuur.
Arrestaties omdat men vragen stelde aan de ordehandhaving.
Arrestaties voor het planten van een cannabis zaadje.
Er zou zogezegd in het openbaar geblowed zijn, maar dat heeft niemand gedaan.
Dat ze iemand oppakken omdat hij in het openbaar een plantje zaait tot daar aan toe, maar geen toeschouwers arresteren die uitleg vragen he.
Dat lijkt me al meer op een dictactuur.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."