Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWiet: na onthouding een lichamelijke high en geen geestelijk

Wiet: na onthouding een lichamelijke high en geen geestelijk

3 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
P
PsychedelicwarriorLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nadat ik langer dan 2-3 maanden ben gestopt met blowen, vond ik het gister nodig broodnodig; om even een lange pure joint op te roken.

Nou zo gezegd, zo gedaan.

Toen ervaarde ik een zeer lichamelijke high en dat ging 'normaal gesproken' altijd gecombineerd met zeer merkbare psychische veranderingen.

Dit was gister niet het geval.
Ik voelde me psychisch lekker en blij, maar normaal gesproken kan ik enorm fundamentalistisch filosoferen en kan dit vervolgens goed interpreteren bij mijn vrienden.

Dit miste ik helaas.

Zou dit gekomen zijn, doordat ik ouder ben geworden, een paar maanden geen drugs meer hebt gebruikt wegens paranoia en onzekerheid of heeft dit een andere oorzaak en zou dit effect weer terug komen indien ik vaker een jointje opsteek?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#2
herken het.
ik kan ook niet meer high worden in men hoofd aleen lichaam en is echt de domste ervaring ooit
je denkt dat alles nog lukt maar dat is niet zo
je geest wil en kan wel maar je lichaam niet :confused:
s
skyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Geen idee of je dat oude gevoel precies zo ook weer terug zal krijgen. Zelf heb ik het laatste anderhalf jaar zeg maar vrijwel iedere avond een blowtje gerookt. Ik heb gemerkt dat de effecten daarvan met periodes steeds anders waren.
In het begin: vooral geestelijke high. En leuk bijkomend effect, ik werd er seksueel nogal opgewonden van als ik me daar aan over gaf :hearteyes: Die effecten maakten later geleidelijk plaats voor een mix van lichamelijke en vooral geestelijke high. Had een behoorlijke creatieve geest. Toen kwam een nare periode waarin ik me psychisch niet goed voelde. Ik blowde iets minder (ja ja ik weet het, ik had het eigenlijk helemaal moeten laten) en de effecten waren overwegend lichamelijk. Maar op een niet zo'n leuke manier. Véél te licht in mijn hoofd, supertrillerig.
Ook ik hoop het gevoel van 'vroeger' weer terug te krijgen. Maar ik verwacht er niet te veel van.

Is het niet net als met bijv. andere drugs zoals XTC. De ervaring en het gevoel van de eerste keer is vaak nooit meer te evenaren. Ook al zit er een hele lange periode tussen het gebruik (mijn ervaring).
Misschien moet je het accepteren zoals het komt. Wil je dat niet dan is blowen misschien niet jouw ding.
A
Afghaan-GekLid
01-01-2024, 00:00
#4
wat rookte je normaal , en wat rookte je nu?
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."