#1
Nadat ik langer dan 2-3 maanden ben gestopt met blowen, vond ik het gister nodig broodnodig; om even een lange pure joint op te roken.
Nou zo gezegd, zo gedaan.
Toen ervaarde ik een zeer lichamelijke high en dat ging 'normaal gesproken' altijd gecombineerd met zeer merkbare psychische veranderingen.
Dit was gister niet het geval.
Ik voelde me psychisch lekker en blij, maar normaal gesproken kan ik enorm fundamentalistisch filosoferen en kan dit vervolgens goed interpreteren bij mijn vrienden.
Dit miste ik helaas.
Zou dit gekomen zijn, doordat ik ouder ben geworden, een paar maanden geen drugs meer hebt gebruikt wegens paranoia en onzekerheid of heeft dit een andere oorzaak en zou dit effect weer terug komen indien ik vaker een jointje opsteek?
Nou zo gezegd, zo gedaan.
Toen ervaarde ik een zeer lichamelijke high en dat ging 'normaal gesproken' altijd gecombineerd met zeer merkbare psychische veranderingen.
Dit was gister niet het geval.
Ik voelde me psychisch lekker en blij, maar normaal gesproken kan ik enorm fundamentalistisch filosoferen en kan dit vervolgens goed interpreteren bij mijn vrienden.
Dit miste ik helaas.
Zou dit gekomen zijn, doordat ik ouder ben geworden, een paar maanden geen drugs meer hebt gebruikt wegens paranoia en onzekerheid of heeft dit een andere oorzaak en zou dit effect weer terug komen indien ik vaker een jointje opsteek?