Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums[newb vraag] wat heb ik nu weer gekocht?

[newb vraag] wat heb ik nu weer gekocht?

9 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
n
nightmareLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb even een leken vraag.

Een vriend van me was laatst naar een coffeeshop in nijmegen geweest en had daar 3 gram van "iets" gekocht. Hij dacht zelf dat het wiet was maar toen ie het mij liet zien kreeg ik toch mijn twijfels. Hij wist ook niet eens meer hoe het spul heette... het was een hele donkere droge harde top en als je een stukje tussen je vingers vermaalde werd het heel fijn, een soort poeder. er zaten ook pitjes (kleine lichtere bolletje) in. Nu ben ik toch wel heel erg benieuwd of het nou een wietsoort is of hasj of dat het iets anders is.
Ik kan me voorstellen dat je niet veel met zon vage beschrijving kunt, maar misschien is er iemand die me toch kan vertellen wat ik heb.
Zoals je merkt ben ik niet echt een ervaren gebruiker :grin:, we blowen af en toe met een groep vrienden om wat te chillen en te genieten van het leven. :sunglasses:
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat klinkt gewoon als een heel goed gedroogd wietje hoor. Die 'pitjes' zijn trouwens wel minder, dat zijn niet volledig ontwikkelde wietzaadjes. Meestal een kenmerk van een kwalitatief wat mindere top..waarschijnlijk had je vriend Jamaica of Thai gehaald? Daar kom je nog wel eens van die zaadjes tegen..Anyway, kzou voortaan een iets duurder wietje halen.

Smoke ze
n
nightmareLid
01-01-2024, 00:00
#3
bedankt sjeik!
Ik was best benieuwd omdat het niet op de wiet leek die ik eerder heb gerookt (white widdow, Super silver hazes, ect.). Maar k ga er dadelijk een van draaien om hem te proberen. Het was inderdaad een beetje 'cheap shit'. :grin: Ik denk dat het volgende keer toch weer de vertrouwde en iets duurdere soorten wiet gaat worden ja. bedankt nog
:stoned:
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#4
Geen probleem :stoned:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als het goedkoop was zou het idd heel goed kunnen dat het thai of jamaicaanse wiet was.
Verder hoor ik dat vooral thai toch altijd wel een hele apparte high geeft.
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#6
De meeste Thai die je in de shop vind is zeer matig, echter, als je het geluk hebt een goed Thai'tje te vinden kun je niet klagen. Een tijdje geleden wat Thai gekregen van een gozer, dat was echt goed spul en deed niet onder voor de meeste coffeeshopwiet.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#7
Idd, maar vrienden van mij hadden het wil in de shop gehaald. In utrecht ergens. En hun konden em toch wel waarderen.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#8
Fuck joh, die wow-hippies zie je echt teveel, kan een mod daar niet wat aan doen. Niet dat het me heel erg irriteert ofzo, maar gun het wow niet.
n
nightmareLid
01-01-2024, 00:00
#9
wow-hippies??

de wiet was trouwens niet veel aan, voelde er na 3 kwartier al niks meer van.., heb alles toch netjes opgerookt :stoned:
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#10
ja ik had een keer 2 gram super thai gekocht voor 15 euro maar als je van die goedkope wietjes of hasj haalt zijn ze te droog om te roken. maarja wiet is niet alleen maar groen hoor sukkel.... en je kan alleen maar wiet kopen in de coffeeshop geen rare poedertjes

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."