#1
Ik heb even een leken vraag.
Een vriend van me was laatst naar een coffeeshop in nijmegen geweest en had daar 3 gram van "iets" gekocht. Hij dacht zelf dat het wiet was maar toen ie het mij liet zien kreeg ik toch mijn twijfels. Hij wist ook niet eens meer hoe het spul heette... het was een hele donkere droge harde top en als je een stukje tussen je vingers vermaalde werd het heel fijn, een soort poeder. er zaten ook pitjes (kleine lichtere bolletje) in. Nu ben ik toch wel heel erg benieuwd of het nou een wietsoort is of hasj of dat het iets anders is.
Ik kan me voorstellen dat je niet veel met zon vage beschrijving kunt, maar misschien is er iemand die me toch kan vertellen wat ik heb.
Zoals je merkt ben ik niet echt een ervaren gebruiker
, we blowen af en toe met een groep vrienden om wat te chillen en te genieten van het leven. ![:sunglasses:]()
Een vriend van me was laatst naar een coffeeshop in nijmegen geweest en had daar 3 gram van "iets" gekocht. Hij dacht zelf dat het wiet was maar toen ie het mij liet zien kreeg ik toch mijn twijfels. Hij wist ook niet eens meer hoe het spul heette... het was een hele donkere droge harde top en als je een stukje tussen je vingers vermaalde werd het heel fijn, een soort poeder. er zaten ook pitjes (kleine lichtere bolletje) in. Nu ben ik toch wel heel erg benieuwd of het nou een wietsoort is of hasj of dat het iets anders is.
Ik kan me voorstellen dat je niet veel met zon vage beschrijving kunt, maar misschien is er iemand die me toch kan vertellen wat ik heb.
Zoals je merkt ben ik niet echt een ervaren gebruiker
