Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWiet roken is gezond voor de hersenen en effectief medicijn

Wiet roken is gezond voor de hersenen en effectief medicijn

23 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
T
TwilightLid
01-01-2024, 00:00
#1
Oom Klaas zei:
Twilight zei:
Dat klinkt altijd wel wijs, maar wat kan je verder met die wijsheid. Iedereen gebruikt wel íets. Of het nou anti-conceptie pillen zijn, wiet, asperine of opium.
Klik om te vergroten...

Verder denken en kijken dan je neus lang is, iets wat jij kennelijk nog moet leren.
Wijsheid is een kracht die te weinig mensen juist gebruiken, het zijn de bouwstenen van de brug naar het leven dat ik wil leiden.
Klik om te vergroten...
Pfff, dat weet ik dus heus wel.
Ik probeer je toch niet tegen te spreken?
Jammer dat je gelijk zo negatief doet, want wat je zegt snap ik heus wel.
De enige manier om díe wijsheid te gebruiken is geisoleerd in de natuur gaan leven. Iets wat wel heel fijn klinkt, maar voor de meesten toch niet echt haalbaar is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Excuses voor de negatieve ondertoon, was eigenlijk ook niet zo bedoeld.
Maar wat je zegt over geisoleerd in de natuur leven is inderdaad niet haalbaar voor de meeste, alleen wanneer mijn diploma binnen is heb ik een jaar de tijd om terug te trekken en 1 te worden met mijn omgeving, natuur en pen en papier meer heb ik niet nodig. :hearteyes:
T
TwilightLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dank voor de toelichting. :)

Ja dat lijkt me ook wel wat ja. :hearteyes:
Wat is de natuur toch geweldig!
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#4
Oke, ik heb te snel geoordeeld. Maar het is absurd dat je lichaam opeens wel nieuwe hersencellen zou kunnen aanmaken door blowen, en zonder niet, wtf. Maar het zal inderdaad dat verhaaltje zijn over die ongebruikte/minder gebruikte gebieden.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."