#1
Pfff, dat weet ik dus heus wel.Oom Klaas zei:Twilight zei:Dat klinkt altijd wel wijs, maar wat kan je verder met die wijsheid. Iedereen gebruikt wel Ãets. Of het nou anti-conceptie pillen zijn, wiet, asperine of opium.
Verder denken en kijken dan je neus lang is, iets wat jij kennelijk nog moet leren.
Wijsheid is een kracht die te weinig mensen juist gebruiken, het zijn de bouwstenen van de brug naar het leven dat ik wil leiden.
Ik probeer je toch niet tegen te spreken?
Jammer dat je gelijk zo negatief doet, want wat je zegt snap ik heus wel.
De enige manier om dÃe wijsheid te gebruiken is geisoleerd in de natuur gaan leven. Iets wat wel heel fijn klinkt, maar voor de meesten toch niet echt haalbaar is.